Też ostatnio malowałem zaciski na czerwono, a bębny delikatnie prysnąłem srebrnym żeby mi nie wybijała rdza przez aluski, efekt super, zwłaszcza jak fele mają spore prześwity
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią Maj 09, 2008 06:06
pykalodaniel, czym malowałeś na czarno? Mógłbyś jeszcze wkleić fotki tych bębnów, ale już z alu?? Też szykuje się do takiej operacji i czarny wydaje mi się sensownym kolorem, ale wolałabym to najpierw zobaczyć Aaaa i jeszcze jak czyściłeś bębny, bo na zdjęciach wygląda wyjątkowo gładko
Ja? to nówki oponki są taki profil, auto przyklejone wręcz do jezdni.
[ Dodano: Pią Maj 09, 2008 08:30 ]
zouza napisał/a:
pykalodaniel, czym malowałeś na czarno? Mógłbyś jeszcze wkleić fotki tych bębnów, ale już z alu?? Też szykuje się do takiej operacji i czarny wydaje mi się sensownym kolorem, ale wolałabym to najpierw zobaczyć Aaaa i jeszcze jak czyściłeś bębny, bo na zdjęciach wygląda wyjątkowo gładko
Powiem Ci że z założenia chciałem żeby czerwone zaciski były akcentem a bębny w kolorze czarnym miły zlać się z kolorem nadwozia.
Efekt jest naprawdę świetny.
Czyściłem kompletem szczotek na wiertarkę koszt w obi ok 18zł za 6 różnych średnic.
Tył malowałem Nobiles Termal 500
Wydaje mi się że zwykły Hamerait też mógłby być.
Zdjęcia wstawię za kilka godzin bo w tej chwili na parkingu jest cień więc zbytnio dużo nie będzie widać
A dlaczego mówisz żeby bębny na czarno lub srebrno
kwestia gustu przecież wiadomo że możesz sobie nawet na różowo machnąć, mi się wydaje że same zaciski na czerwono dają ładny delikatny akcent, a bębny ładniej wyglądają czarne czy srebrne, niż brązowe od rdzy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum