Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 22 Skąd: SW20 0UB LONDON
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 16:37 [R45] Problemy z zapaleniem samochodu
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Mam taki problem autko nie chce zapalac .. \////
2- 3 dni temu zauwazylem ze jak odpalam go to musze troche dluzej przykrecic rozrusznikiem a nie lapie jak dawniej od 1 zakrecenia a dzis niespodzianka nie chcial mi zapalic wogole
rano jeszcze ok ze 3 razy potem stal z godzinke i wychodze krece krece nic i tak kilka razy az w pewnym momecie zalapal pojechalem kilka razy gasilem i zapalalem w krotkich okresach czasu (max 10 min) i zapalal potem przerwa jakies 40 minut i znowu nie chcial zapalic az dopiero za ktoryms razem mu sie zachcialo ...
przepraszam ze troche chaotycznie to opisalem ale nie mechanik ze mnie
moje pytanie ... co moge posprawdzac ... co moze byc nie tak ? czy tylko warsztat mnie ratuje czego wolal bym uniknac ze wzgledu na miejsce zamieszkania i koszty z tym zwiazane
(auto ma wymienione wszystkie filterki, nowe swiece mial badanie techniczne wszystkie spalania normy rewelacyjnie wyszly)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 13, 2011 22:26, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 16:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 22 Skąd: SW20 0UB LONDON
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 17:57
soulz napisał/a:
podłącz go pod komputer, na bank pada/padł któryś z czujników - położenia wałka rozrządu lub położenia wału
dzieki za info
droga taka impreza z tym czujnikiem ?
czy wymiana jest klopotliwa ?
i najwazniejsze czy istnieje taka szansa ze jak za ktoryms razem zgasze silnik to juz go nie odpale ... ?
wymiana to wykręcenie bodajże 3 śrubek i wsadzenie nowego czujnika we wtyczke i miejsce po starym. jak już całkiem padnie to go nie odpalisz, niestety. czujnik położenia wałka rozrządu to koszt 220zł bo ostatnio kupowałem sobie
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 22 Skąd: SW20 0UB LONDON
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 19:30
dzieki dzieki pocieszyles mnie ze wymiana nie problematyczne w takim razie nie pozostaje mi nic tylko poszukac gdzies w londynie kompa do Rovera ...
i cuz 220 zl mnie nie przeraza bardziej to ile zachca za podlaczenie do komputera i wymiane
pozdrawiam i dzieki jeszcze raz
[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 6:50 am ]
jeszcze jedno pytanko ... czy "na komputer" mozna pojechac do land rovera ? maja ten sam sprzet czy to zupelnie co innego ... pytam dlatego ze ciezko mi namierzyc na miejscu cos innego niz land rovera ..
rano jeszcze ok ze 3 razy potem stal z godzinke i wychodze krece krece nic i tak kilka razy az w pewnym momecie zalapal pojechalem kilka razy gasilem i zapalalem w krotkich okresach czasu (max 10 min) i zapalal potem przerwa jakies 40 minut i znowu nie chcial zapalic az dopiero za ktoryms razem mu sie zachcialo ...
Ja rozumiem, że nie piszesz z Polski, ale kropki i przecinki to chyba na Twojej klawiaturze są...? Cięzko się to czyta.
Jest iskra, jest paliwo?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 22 Skąd: SW20 0UB LONDON
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 12:53
przepraszam za kropki i przecinki ....
iskra i paliwo jest ...
nie czytalem - teraz przeczytalem ...
czy ktos ma jakies zdjecia pogladowe ... gdzie szukac silniczka krokowego i czujnika walu korbowego ... bo moze sam bym cos zaradzil a rezystancje zmierzyc moge sam
tylko ja nie mam bladego pojecia gdzie tego w samochodzie szukac ...
dzis na 8 razy zapalil za kazdym razem, choc nie jest to takie pstryk brumbrum jak jeszcze kilka dni temu ,
tylko takie kikikikikikikikikikikiki brummmm
przy czym czasem wiecej kikikikikiki a czasem mnie kikiki
w kazdym razie nie odpala jak dawniej
przepraszam moze smiesznie ale nie umie inaczej wytlumaczyc
no i te przecinki kropki nie sa moja najmocniejsza strona staram sie
Mamy rozumieć, że rozrusznik nie kręci od razu?
Jeżeli tak, to najprawdopodobniej masz wypalone/uszkodzone styki automatu rozrusznika, ew. za słaby akumulator, żeby automat zadziałał.
W okolicach przepustnicy, przykręcony do kolektora ssącego od strony silnika (2 śrubki), jest przy nim wtyczka 5-przewodowa chyba. Wyjmij i wyczyść trzpień i kanał powietrza.
Czujnik położenia wału jest wkręcony do "engine adaptor plate", a ta z kolei do koła zamachowego.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
jesli silnik krokowy jest padniety to powinien bez problemu odpalic z wcisnietym pedalem przyspieszenia, krokowy odpowiada tylko za utrzymanie pracy silnika nabiegu jalowym, czyli przy zdjetej nodze z gazu
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Mamy rozumieć, że rozrusznik nie kręci od razu?
Jeżeli tak, to najprawdopodobniej masz wypalone/uszkodzone styki automatu rozrusznika, ew. za słaby akumulator, żeby automat zadziałał.
Pytanie.
Gdzie mam szukać wypalone/uszkodzone styki automatu rozrusznika? Bo dziś zgasł mi mój R45 1.6 i nie chce odpalić? I według mnie wydaje dziwny dźwięk rozrusznik. Poza tym nawet na kable nie chciał odpalić. Zauważyłem jeszcze że tylko radio nie działa. A cała pozostała elektryka działa jak trzeba.
Może ktoś może mi pomóc. jakieś wskazówki co mogę sam sprawdzić.
[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 18:59 ]
Jeszcze raz próbowałem odpalić. Odgłos coś jak: titititi. W bardzo szybkim tempie. Czy to rozrusznik?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum