R200 1.4 16V
miasto - do 8l100km (raczej ostro...)
trasa - do 8l100km (powyżej ograniczeeń prędkości )
auto-strada - 8-8,5l/100km (140-170km/h)
max (auto-strada i ciągła jazda 180-200km/h) - 10l/100km
Biegi zmieniam przy 3-3,5tys. obr./min, czasami pociągnę do 4tys.
Biedne autko - Przecież to nie diesel.
Do normalnej jazdy wystarczy. Nie powiesz (napiszesz) mi, że jeżdżąc spokojnie po mieście ciągniesz na każdym biegu do 5tys. obr./min albo do samej odcinki
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Nie powiesz (napiszesz) mi, że jeżdżąc spokojnie po mieście ciągniesz na każdym biegu do 5tys. obr./min albo do samej odcinki
Tak, z tym, że rzadko zdarza mi się jeździć spokojnie A nawet jak się czasem wlekę w korku to potem lubię go tak pocisnąć do 5-6k rpm co by się nie zastał.
_________________ BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
Przy spokojnej jezdzie po miescie (praktycznie bez przekraczania 4 tys) wyszlo mi 12,4 l/100km. Załamka. Na trasie jeszcze nie bylem i nie sprawdzalem. Z poczatku myslalem, ze licznik ze wskazowka jest zepsuty
Ostatnio zmieniony przez Damon Czw Lis 15, 2007 17:06, w całości zmieniany 1 raz
A propos kręcenie w wysokie obroty - zazwyczaj jeżdżę około 3500-4000rpm z tym że często ciągnę +5500rpm (rzadko do odcinki ale do 6300-6500rpm się zdarza). Spalanie wychodzi jak pisałem - miejskie do 8l/100km. Jak mój kumpel jeździł nim po Wiedniu spalanie wyszło około 11l/100km. Biegi zmieniał na max. 3000rpm i jeździł w zakresie 2000-2500rpm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum