Forum Klubu ROVERki.pl :: [1.8VVC] dolozenie Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8VVC] dolozenie Turbo
Autor Wiadomość
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 15:45   [1.8VVC] dolozenie Turbo

Witam, zaraz ktos mi powie " kurde co on chce zrobic z tego silnika" , ale spokojnie to sa tylko plany ktore nie wiem czy w ogole sie spelnia, chociaz bym bardzo chcial :)

Podobno da sie zrobic z tego silnika turbo, czy jakas polska firma porcz zastecow podjelaby sie tego, jaki moze byc tego koszt w ogole, czy czesci mozna znalezc w PL czy trzeba byloby sprowadzc z UK? Pytan duzo, ale czasu tez bo plany bylyby realizowane ( jesli w ogole byloby to robione ) listopad-marzec. Chcialbym poprostu wiedziec czy takie cos jest mozliwe i czy sensowne. Ktos pewnie zaraz powie "kup 1.8 T od R75" , ale do tego dochodzi przekladka, wiec koszt pewnie bylby wyzszy niz koszt uturbienia silnika VVC, a moc wyjsciowa jest dosc podobna z tego co wiem.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 15:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 19:04   

tez chcialbym psssst pod maska :twisted: z tego co slyszalem co zrobienie instalacji nie jest problemem, najgorzej jest zestroic potem z vvc, ale jest do mozliwe :)

[ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 20:05 ]
oczywiscie mozna tez wywalic vvc i nie bedzie problemow ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 19:20   

To juz wtedy musialaby sie jakas firma meczyc :P Moze strojenie wyszlo by przy jakims SMt6 albo smt7, ewentualnie jakiejs innej swince?
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 20:51   

trzeba przetrzepac fora angielskie :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dizzi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 43
Skąd: wawa



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 11:06   

moim zdaniem moc powyzej 250 koni na przeniej osi to jest granica. po wyżej wieksza moc była by nie efektywna brak trakcji i takie tam opcje. jak koniecznie chcesz zrobic z autka potwora prostej postaraj sie zaplanować zmianę napedu na FR albo 4x4.
co do turbo to jest ryzykowne przedsięwzięcie. koszt budowy układu nie był by tani strojenia, żywotnośc silnika była by krótsza, kolejne koszty były by zwiazane ze wzmocnieniem układu napędowego zeby to wytrzymało. mam pytanie skrzynia biegów w twoim aucie ile koni mech. wytrzyma? kolejan moja refleksja dotyczy opon i sprzęgła (jaka żywotnośc tych częsci była by po zwiększeniu mocy auta).
i taka ciekawostka na koniec, moj kolega miał 1.8 w mazdzie, załozył turbo ( nie pamietam ile barów) w firmie tuningowej, przejechał 400km i silnik explodował ... wywaliło uszczele i inne podzespoły... całe szczęscie ze firma zwróciła mu kase i odszkodowanie.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 11:29   

duzo masz racji, ale kto powiedzial ze trzeba pałować nonstop auto. Tego nawet nie wytrzymuja ferrari :P bo sie pala hehe
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dizzi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 43
Skąd: wawa



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 11:36   

no tak ale budowa takiego auta chyba nie bedzie skutkować jeżdzeniem 100 metrów do kiosku po gazete albo do marketu po ziemniaki.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 11:42   

kolega dizzi bardzo dobrze napisal... jest to zupelnie nieoplcalne:
dodatkowe koszta to napewno:
skrzynia
kompletny uklad zawieszenia
zestaw felg plus opon do tej mocny

co ja wogole pisze wszystko trzeba wzmocnic lub wyminic... chyba ze idzisz na zywiol :)

ps. co do strojenia to zadne smt6 staroc jak ch.. smt7 tez nie polecam kupuj odrazu ECU i jak na powaznie chcesz to ruszyc wal do speca od tego coobcia WWA
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 11:56   

dobryziom, wszystko zalezy do jakiego. Bo ZRka jest juz mocna, takze z tego co pisza na forum ang soft turbo wytrzymuje bez problemu

dizzi, nie bedzie sluzylo do jazdy po ziemniaki :| ale widze ze nie rozumiesz, wiec odpowiedz mi na pytanie czy za kazdy razem jak jedziesz samochodem to palisz gume na skrzyzowaniu i krecisz po czerwonym ?? ?? jak tak to nie mam pytan, jak nie to juz wiesz o co mi chodzi :) to ze masz 300KM pod maska nie znaczy ze masz zapier***** CALYCZAS
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 13:09   

HaDeSsS napisał/a:
dobryziom, wszystko zalezy do jakiego. Bo ZRka jest juz mocna, takze z tego co pisza na forum ang soft turbo wytrzymuje bez problemu



z tego co wiem i juz kiedys nawet wklejalem ZR jest wysilonym silnkiem i ciezko znosi dalsze modyfikacje pod Turbo bez wymiany gratkow na kute... pozatym rozmawiamy i o 1.8 VVC a nie ZR????
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 14:21   

angole grzebia i im to jezdzi, zobaczymy :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dizzi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 43
Skąd: wawa



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 17:31   

jeszcze jeden ciekawy aspekt mi sie nasunął. Jak po modyfikacji załatwić przegląd techniczny :) ?? ? spełnić normy spalin i takie pierdoły :)
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 17:43   

dizzi napisał/a:
Jak po modyfikacji załatwić przegląd techniczny


sam uzyles slowa odpowiedniego :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 20:11   

hadesss - co do Twojej ost wypowiedzi to masz racje :P

Jesli chodzi o zapierd... to teraz jest w samochodzie nitro, jezdzi kosmicznie, kumpel okreslil to tak " nie wiedzialem ze to moze jeszcze tak spod dupy wyjezdzac" . Raczej wyroslem juz z tego zeby scigac sie spod kazdych swiatel jesli mam PP, raczej przycsne tylko wtedy jak musze, albo jak stoi cos co moze byc godnym przeciwnikiem ( poki co chyba juz tylko samochody pokroju BMW 540, impreza STI, EVO ) .

Panowie, wracajac do tematu to rozmawialem z kims kto robi przekladki w roversonach i powiedzial ze wsadzenie 2.0T mija sie z celem kompletnie. Niestety nie dostalem dokladnej odpowiedzi co do silnika 1.8T z R75, bo taki tez by mnie interesowal, tzn przekladka. Jest juz turbo wiec mozna modzic, wieksze IC wieksze turbo itd, nie ma ze tak powiem klopotliwego VVC. Co sadzicie o takiej przekladce, czy lapy z 1.8T podejda pod lapy z 1.8VVC ??
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 21:40   

a nie da sie wymontowac vvc i dolozyc turbo?? :d
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 22:07   

da ale podobno jest wtdy dosc sporo rzezbienia, bo dol silnika jest z innej gliny robiony. Poza tym stopien sprezania jest inny, trzeba byloby odprezac, wiec po co sie babrac jak mozna przelozyc silnik. Tylko pytanie ile taki wytrzyma na seryjnych gratach chcialbym miec mysle max 200KM czyli powiedzmy jedna mapa paliwa prawie seria druga mocna jakas np 180-190KM.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 22:26   

to kupa yhh. Szkoda ze VVC to nie VTEC bo by sie turbo pieknie wpasowalo , ehh
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 10:28   

no to czemu by od razu nie włożyć jakiegoś fajnego VTEC'a
pytam się, ponieważ nie mam pojęcia czy w ogóle by pasował
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 10:37   

Tempest napisał/a:
no to czemu by od razu nie włożyć jakiegoś fajnego VTEC'a
pytam się, ponieważ nie mam pojęcia czy w ogóle by pasował



może wsadzic silnik od nissana sky line o czym wy wogóle piszecie ?? ????

te pomysły ani nie maja sensu od strony praktycznej ani finansowej....

najlepszym wyjściem jest albo zakup sprężarki i uturbienie... nie sadze żeby był problem z wystrojeniem...

albo troszkę droższy lecz mniej inwazyjny i awaryjny swap 1,8 T lub 2,0 T od rovera nie ma co dumać
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 12:03   

2.0T odpada, bo dowiedzialem se ze to wiazaoby sie z cieciem praktycznie polowy samochodu, przespawanie podluznic, grodzi i takich tam. Wiec raczej stanie na 1.8T tylko teraz pytanie czy lapy od tego silnika sa takie same jak od 1.8vvc. Wtedy odpadla by przebudowa calego samochodu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
scorpion Tuning mechaniczny 34 Pią Kwi 12, 2013 16:12
scorpion
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 20:09
freestyler
Brak nowych postów Troche na temat 1.8VVC
kamil_luczak Tuning mechaniczny 87 Czw Lis 27, 2008 18:22
kamil_luczak
Brak nowych postów Nitro w 1.8VVC ZALOZONE I DZIALA
kamil_luczak Tuning mechaniczny 48 Pią Kwi 18, 2008 08:35
kamil_luczak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink