Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 15:36 [R75] Duży pobór prądu przy wyłączonym aucie
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam
ostatnio mialem nieprzyjemna sytuacje poniewaz rano chcialem jechac do pracy wsiadam do auta a tu paniety aku
po powrocie zaczolem grzebac i doszedlem do tego ze przy wylaczonym aucie pobor produ wynosi okolo 3 amperow...
doszedlem do bezpiecznika numer 22 wewnatrz kabiny po wyciagnieciu go pobor spada do okolo 0,2A a wiec w miare nie jest duzy
a moje pytanie to za co jest odpowiedzialny ten bezpiecznik tzn po jego wyciagnieciu nie dziala mi radio navi i tv... leczy gdy odlaczylem kostke od radia dalej bylo ok 3A
prosze o moze jakies nakierowanie gdzie tkwi problem i jezeli ktos wie to po ktorej stronie idzie wiazka kabli od tego radia do panelu centralnego
z gory dziekuje za sugestie i
pozdrawiam
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 18:50, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 15:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1079
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 20:16
Ściągnij z netu rover600.pdf i sprawdz. Ale wg tego manuala w kabinie Roverka 600 jest tylko 12 bezpieczników. Podobna nieścisłość jest w manualu do 800stki wg którego w kabinie powinny być dwie skrzynki, tylko że nigdy tej drugiej nie odnalazłem.
3A to bardzo dużo, moje dzienne światła pobierają mniej, może to być jakieś powierzchniowe przebicie, np z powodu wilgoci. Ale nawet 0.2A o którym piszesz to też przynajmniej o 0.15A za dużo. Właśnie ja mam problem z 0.2A pobierane przez moduł pamięci fotela.
zapomnialem dodac ze po wyjeciu tego bezpiecznika te 0,2A utrzymuje sie przej jakas minute
do poltorej a pozniej jest 0,07A takze wydaje mi sie ze jest to dopuszczalny pobor;
wlasnie tak podejrzewam ze to moze byc jakies przebicie...
jutro po pracy do tego sie zabiore...
pzdr
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Ostatnio zmieniony przez PD Czw Kwi 10, 2008 21:11, w całości zmieniany 1 raz
nie raczej sie nie pomylilem bo mialem na mierniku ustawione na 10A a na wyswietlaczu bez polaczenia wyswietlalo mi sie 0,00
natomiast przy wlaczonym kluczyku w pozycji 1 mialem okolo 1.5A
...
a mi w rave pod f22 pisalo header 293 cokolwiek to by nie znaczylo;]
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Ostatnio zmieniony przez PD Czw Kwi 10, 2008 21:20, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1079
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 21:17
thef napisał/a:
Ale tu chyba chodzi o r75 .
qrde, rzeczywiscie, nie wiem skad wyskoczyłem z tym 600. W każdym razie >tutaj manual to r75, otworzyłem go i wg niego bezpiecznik 22 odpowada za wzmacniacz radia co jaknajbardziej pasuje do tych 3 amperów. (str 177).
Widocznie coś nawaliło w tym wzmacniaczu skoro jest cały czas włączony, nawet gdy odłączy się od prądu radio, bo normalnie powinien być dopiero wzbudzany sygnałem od radia. Widocznie jakiś przekaźnik w środku wzmacniacza się zaciął.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum