Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam...mam problem z zarowkami. Czy da sie jakos inaczej wymienic zarowki ksenonowe niz zdejmowanie calego zderzaka i wyjmowanie reflektorow? Oraz jezeli mam ksenony soczewkowe jakie najlepiej kupic zarowki?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 18:33, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 09:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 11:07
O ile wiem w przyrodzie nie wystepuje coś takiego jak żarówka xenonowa...albo jeszcze mało wiem. Tak czy siak...nie trzeba zdejmować zderzaka tylko pobawić się kierownicą - bodaj w FAQ powinieneś znaleźć odpowiedź jak to zrobić ew. poszukaj i ściągnij polskojezyczną instrukcje obsługi - jest taka w dziale download
dokładnie żarówka jest zarowa a ksenonowa to jest lampa Wymiana odbywa sie poprzez odkręcenie klapki w nadkolu i wtedy jest jako taki dostęp do tyłu reflektora o instrukcjach napisał już przedpiszca
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 11:49
Dziekuje za pomoc;) mysle ze poradze sobie bez sciagania zderzaka;) tak przy okazji wiecie moze Panowie dlaczego po wlaczeniu klimy i wentylatora silnik pracuje na nierownych obrotach a po wlaczeniu ECON wszystko jest wporzadku?
Ogólnie, to jak wentylacja jest w trybie Econ, to sprężarka od klimy może się nie załączać, wieć nie ma zmian w obciążeniu silnika, a jak pracuje normalnie to sprężarka daje duży opór, który powinien być równoważony odrobinę większą dawką paliwa.
Być może np. u Ciebie jest przerwany przewód informujący komputer silnika o uruchomieniu sprężarki klimy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 17:58
Wg RAVE przy R75 przed liftingiem trzeba zdemontować zderzak i reflektory z celu wymiany palników. Potrzebne "żarówki" to D2S. W R75 po liftingu daje się wymienić palniki bez demontażu zderzaka ale jest to trudne z prawej strony - wymaga demontażu zbiornika spryskiwacza. Nie wiem czy się to uda w "starym".
Do "przedpiśców": pamiętajcie, że przy Xenonach reflektor zamknięty jest przetwornicą i największy problem jest z jej odkręceniem od reflektora!
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 19:15
Czyli jednak czeka mnie demontacja zderzaka;/ ale fachowiec od zarowek powiedzial ze to ta co jest niebieska sie moze przepalic wczesniej:) wiec wydaje mi sie poczekam az ktoras sie przepali i wtedy wymienie:) bo to moze byc rownie dobrze ze pol roku:P a co do obrotow to na postoju wahaja sie w granicach 100-200 obrotow;/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum