Witam. Od razu zaznaczę na wstępie, że czytałem podobne tematy dotyczące tego problemu. A teraz do rzeczy. Otóż 3 dni temu tak z ciekawości chciałem sobie sprawdzić tylny spryskiwacz (szyba była brudna ) i zaczął dziwnie sikać tak jakby nie miał odpowiedniego ciśnienia... Myślę sobie pewnie zagięła sie rurka w klapie. Tak też było bo jak się otwarło klapę bagażnika sikał jak mały chłopiec . Ale przy okazji zauważyłem, że nie pali mi sie lampka w bagażniku . No nic pomyślałem zerknę na forum tu na pewno to będzie . I oczywiście znalazłem podobny problem. Tym razem należało się zająć prawą stroną klapy. Na następny dzień wziąłem się do roboty...Zdjąłem tę gumę przy klapie i okazało sie, że parę przewodów ma już druty na wierzchy + starą izolacje (chyba z poprzedniego właściciela). Wymieniłem izolacje na nową (bo nie miałem dostępu do lutownicy) i zadowolony chciałem odpalić żarówkę która jest dobra! Otóż po tym wszystkim doszło do tego, że: napięcie na końcówkach od żarówki w bagażniku jest równe 0,5V i dodatkowym bonusem jest to że nie pracuje ani wycieraczka z tyłu ani silniczek pompki ten z przodu ;/. Bezpieczniki sprawdzone - są OK. Co to może być?? Kiedy jeszcze dzień wcześniej wszystko hulało tylko w bagażniku sie nie świeciło? Dodam, że reszta póki co sprawna . Proszę o sugestie jak za to sie wziąć...Pozdrawiam Łukasz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 01, 2008 09:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw Maj 01, 2008 09:58
może za mocno pociągnąłeś za przewody i rozłączyła się kostka (w co wątpię ale prawdopodobne) TU są zdjęcia min wiązki klapy tylnej od R 2xx w R 25 powinna byc taka sama sprawdź po prostu czy gdzieś się coś nie rozłączyło, poluzowało
Też tak zrobię... Będę musiał to porządnie rozbroić przelutować przewody i dam znać jak poszło. A jeszcze mam pytanie czy przez to, że załóżmy kable były przetarte jest możliwe to że przestała działać pompka do tylnej wycieraczki?? Bo rozumiem że jak coś nie łączy to nie pracuje silniczek ramienia wycieraczki z tyłu, ale co ma do tego wszystkiego pompka? Hmm... Jakby ktoś mi to wytłumaczył będę wdzięczny. Pozdrawiam i życzę udanego dłuuuugiego wolnego
Może trzeba sprawdzić bezpieczniki co za to odpowiadają lub może pomyłka w połączeniu przewodów? Tam jest kilka tego samego koloru tylko z innymi paskami, łatwo pomylić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum