Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich fanów marki ROVER.
Od paru dni jestem posiadaczem roverka 45 1,4 2000r i po przejechaniu 30 km pojawił się pierwszy problem, jeszcze przed pierwszą wizytą u mechanika (nie zmieniany rozrząd, świece, olej, filtry, itp.....) :(. W momencie zakupu i przez pierwsze 25 km wszystko było ok..... po czym silnik przy przyspieszaniu zaczął przerywać i szarpać. Przeglądając forum natrafiłem na posty wskazujące na układ układ zapłonowy przy tych objawach więc zacząłem szukać i to co znalazłem przedstawiają załączone zdjęcia. Moje pytanie dotyczy właśnie tych cewek:
1. Czy w związku z uszkodzeniem gumowej końcówki objawy należy wiązać z tą częścią (przebicie i niepracujący jeden tłok)?
2. Czy dane cewki zapłonowe należy wymienić w całości (łącznie z gumowymi końcówkami) czy też można dostać gdzieś same końcówki?
3. Jeśli całe to jakiej firmy? (oryginalne oraz firmy beru kosztują w granicach 250 zł więc jest dosyć przykry wydatek jak na początek).
Dodam jeszcze że silnik zachowywał się tak jakby nie pracował co najmniej jeden z tłoków, a ze skrajnej lewej strony silnika (cewka z bardziej uszkodzoną końcówką) wydobywało się charakterystyczne dla przebicia cykanie.
Z góry dziękuję za wszelkie ewentualne wskazówki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 14, 2011 00:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 29, 2008 19:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum