Wysłany: Sob Maj 03, 2008 20:05 [R400] Uszczelka - Głowica
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam mam do wymiany głowice w moim roverku za tydzien jestem umowiony z mechanikiem ciekawi mnie tylko czy przsez HGF moj roverek mogł wiecej palic (wydaje mi sie ze sporo palił ok. 10,5 w miescie )
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 14, 2011 21:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 20:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 20:42 Re: [R 400 1.4 98] Uszczelka - Głowica
peepsiko napisał/a:
Witam mam do wymiany głowice w moim roverku
Dlaczego masz do wymiany głowicę ?
peepsiko napisał/a:
za tydzien jestem umowiony z mechanikiem ciekawi mnie tylko czy przsez HGF moj roverek mogł wiecej palic (wydaje mi sie ze sporo palił ok. 10,5 w miescie )
75% mechaników widząc Rovera powie, ze to na pewno uszczelka pod głowicą....
ze to jest glowica to jestem sam raczej pewien poniewaz tak jak wczesniej tu wyczytalem po pierwsze w zbiorniczku robi sie maz juz z 3 razy mylem zbiorniczek i za kazdym razem powstaje taki majonez po drugie auto strasznie dymi a po trzecie kolo walku rozrzaduy mam przecieki oleju ogolnie od strony wału po przez cała klawiature ( uszczelka byla wymieniana 2 miesiace temu)
ze to jest glowica to jestem sam raczej pewien poniewaz tak jak wczesniej tu wyczytalem po pierwsze w zbiorniczku robi sie maz juz z 3 razy mylem zbiorniczek i za kazdym razem powstaje taki majonez
To nie wskazuje jednoznacznie na uszkodzenie głowicy.
peepsiko napisał/a:
po drugie auto strasznie dymi
To też nie wskazuje jednoznacznie na uszkodzenie głowicy. Może dymić, bo spalasz olej, albo dlatego, że spalasz płyn chłodniczy.
peepsiko napisał/a:
a po trzecie kolo walku rozrzaduy mam przecieki oleju ogolnie od strony wału po przez cała klawiature ( uszczelka byla wymieniana 2 miesiace temu)