Dwie wymienione wersje mogą być również wyposażone w pięciostopniową automatyczną przekładnią umożliwiającą ręczną zmianę przyłożeń. Jej cena wynosi około 4 425 PLN.
Topowa odmiana ma oznaczenie 550G (59 980 PLN) występuje tylko z automatem, a jej wyposażenie seryjne uzupełnione zostało o:
- boczne i kurtynowe poduszki powietrzne,
- system monitoringu ciśnienia,
- 17" felgi aluminiowe,
- czujnik deszczu i świateł,
- elektryczną reg. Foteli,
- szyberdach,
- Bluetooth,
- DVD z GPS.
Według wcześniejszych informacji Automotive News, strategia ekspansji SAIC w Europie przewiduje dwa etapy działalności. Pierwszy krok ma polegać na sprzedaży aut przez sieć dilerską i pod marką Ssangyong. Drugi krok zakłada stworzenie własnej sieci dilerskiej i rozpoczęcie dystrybucji aut pod marką Roewe, co ma nastąpić najwcześniej w 2010 roku.
Podstawowa wersja 550S (kosztująca w przeliczeniu 45 125 PLN) posiada w standardzie:
- 2 poduszki powietrze,
- ABS, EBD, BAS, ASR i ESP,
Zupełnie mi to w parze nie idzie. Tyle elektronicznych systemów i tylko 2 poduchy?
michone napisał/a:
- automatyczną klimatyzację,
Ogólnie rzecz biorąc będzie full wypas za małą kasę. Nadal jestem ciekawy jak 550 wypadnie w testach zderzeniowych, bo m.in. od tego myślę wiele osób będzie uzależniało decyzję o zakupie.
Szkoda, że auto będzie sprzedawane pod szyldem SsangYong
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pojazd ma typowo kompaktowe wymiary 4624/1827/1480 mm, natomiast rozstaw osi mierzy 2 705 mm. Bagażnik może pomieścić 452 litry, a w przewiezieniu bagażu pomaga seryjnie montowana składana kanapa. Do napędu auta wykorzystano turbodoładowany silnik benzynowy 1.8l o mocy 160 KM (przy 5 500 obr/min) i maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm (dostępnym w przedziale 2500-4500 obr/min). Mocna jednostka umożliwia jazdę z maksymalną prędkością 215 km/h i przyspieszenie do "setki"” w czasie 10,8 sekundy. Podane wartości dotyczą pięciobiegowej manualnej skrzyni biegów
i miejmy nadzieje ze :
"wierząc w dopracowanie konstrukcji, producent zapewnia że 550-tka zdobędzie pięć gwiazdek nie tylko w "słabszych" testach China New Car Assessment Programme (CNCAP), ale również w europejskich EuroNCAP."
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Do napędu auta wykorzystano turbodoładowany silnik benzynowy 1.8l o mocy 160 KM (przy 5 500 obr/min) i maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm (dostępnym w przedziale 2500-4500 obr/min). Mocna jednostka umożliwia jazdę z maksymalną prędkością 215 km/h i przyspieszenie do "setki"” w czasie 10,8 sekundy. Podane wartości dotyczą pięciobiegowej manualnej skrzyni biegów
Ja tam się nie znam... ale z dynamiką tego silnika to że tak powiem, wg mnie szału nie ma....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum