Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 10:15
obydwie wedlug mnie beda pasowaly, ale ta sa 56mm wiec nie wiem czy nei za duze. Podobno 52mm jest najwieksza jaka mozna wlozyc, pozniej juz za duzo tlenu fura dostaje .
Byc moze ze dostanie za duzo powietrza, na forum angielskim jest opis jak wlozyc 52mm. Wiec moze to jest maksymalna jaka sie da. Jesli tak to ta jest troche tansza znowoz mrgreen:
Jak myslicie, moze byc uzywka, czy raczej nowka lepiej bedzie?
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 12:02
Ja mam w moim przepustnice z MG ZR 160. Nie wiem jak w r400 ale w 25 nic nie trzeba grzebać, odkręcasz 4 śrubki zakładasz przepustnicę i tyle.
Jak się nie mylę ona ma 52 mm.
We wszystkim HaDeSsS, we wszystkim....
A tak serio najpierw poczytałam i napisałam, a potem linka otworzyłam
rodi hmm... to będą tylko moje subiektywne odczucia. W sumie ciężko mi powiedzieć, bo testowałam ją po mojej zepsutej, gdzie ma luzie miałam 3k obrotów.
R na pewno trochę więcej pali, brzmi ładniej i mam wrażenie, że lepiej sie wkręca na wyższe obroty. Na hamowni z nim nie byłam więc nie wiem.
Ja to bym chetnie swego zhamowal, tylko ze musialbym jechac jakies 200km na najblizsza hamownie. Sprawdzilbym ile te mody rzeczywiscie daja.
A oto potencjalna zdobycz do mojego R
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 15:31
Poczytaj sobie o 56 na forum mg. Nawet zr na tym nie lata. Przy vi po zmianie na 52 jest wzrost mocy, a po założeniu 56 spadek w stosunku do seryjnej 48. Do ZR to jedynie zestawik Jenvey'a na czterech przepustnicach, ale to już dużo kruzejros kosztuje.
[ Dodano: Pon Kwi 14, 2008 16:34 ]
Ostatnio taki secik używany poszedł na ebayu za 900 funciaków
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 14:44
Hmm, to mogłoby mieć sens, ale nie sądzę, aby było to warte zachodu. Ciekawe, czy wystarczyłoby podnieść ciśnienie, czy trzebaby mapą się bawić? No i sama przepustnica 56 jest trochę inna, coś tam podobno trzeba przy niej dłubać, żeby założyć. Nie pamiętam dokładnie, ale gdzieś widziałem porównanie i faktycznie coś było inaczej (nie wiem czy nie było jednego króćca, albo o jeden więcej).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum