Wysłany: Sro Maj 14, 2008 21:41 [R45] Serwis w polmozbycie
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Mam zamiar nieco pogrzebać w swoim roverku - ze względu na stan wiedzy mechanicznej - za pośrednictwem mechaników. No i stąd moje pytanie - czy silniki serii K, czyli technicznie zbliżone do mojego, były montowane w polonezach? Interesuje mnie, czy serwis w polmozbycie będzie profesjonalny i czy przede wszystkim dostanę u nich na miejscu części które mnie interesują.
Wiem, wiem... wszystko dostanę w tomateam, ale jest jedna taka część, której nawet nie potrafię nazwać. Chodzi mi o wspornik, który trzyma silnik od spodu. Wygląda jak stalowa oś zakończona oczkami o średnicy około 3cm. Z jednej strony oczko przykręcone do silnika, z drugiej do podwozia. No i interesuje mnie właśnie ta część oraz gumowe tuleje wchodzące w oczka. Jak to nazwać?
Jeśli nie potrafię tego nazwać, to miałem nadzieję, że w polmozbycie to pokażę o co mi chodzi i znajdą mi to na zapleczu i od razu założą... czy jest taka możliwość? Czy takie coś występowało też w polonezach z sinikami rover'a?
Jeszcz jedno. Mam do wymiany uszczelniacze, które są pod platikową pokrywą paska rozrządu. Chciałem wszystko zakupić w tomateam i pojechać na założenie do polmozbytu, ale nie wiem co dokładnie się tam znajduje. Troszkę mi stamtąd cieknie olej i chciałbym dla pewności wszystko co mogło zawieźć wymienić na nowe. Z czego zatem powinno składać się moje zamówienie w tomateam?
Czy ufać mechanikom z polmozbytu? Mają doświadczenie, lub czy powinni mieć wiedzę na temat silników serii K?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 15, 2011 18:03, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 21:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do polonezów montowano silniki 1.4 16V - są one identyczne z montowanymi w R200/400; inny jest bodajże tylko kolektor wydechowy (bo silnik montowano wzdłuż) i chyba koło zamachowe. Od silników montowanych w R25/45/75 odróżnia je jeszcze układ zapłonowy bez przerywacza.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
pewnie z mechanikami w polmozbytach jest tak samo jak z innymi, zalezy jak sie trafi
silnik rozni sie tez kolektorem ssacym
raczej nie dostaniesz tam tej czesc o ktorej piszesz
silnik w polonezie zawieszony jest na dwoch poziomych poduszkach
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Troszkę dziwnie brzmiące pytanie, ale:
"Czy ktoś wie o co mi chodzi?"
To znaczy czy ktoś się domysla o jaki wspornik mi chodzi i jak to się fachowo nazywa? Nie mam dostępu do kanału i nie mogę zrobić zdjęcia. Chciałbym dowiedzieć się czy w ogóle można to dostać i w jakiej cenie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum