Wysłany: Sro Maj 14, 2008 21:11 [R214Si 1.4, 103KM, rok 96] planowanie głowicy
Witam!
Mam takie pytania:
1.jeśli się wymienia uszczelkę głowicy, to czy trzeba równocześnie zrobić planowanie głowicy?
2. Jeśli mam masło w zbiorniczku, czy można jeszcze coś jeździć kontrolując płyn, czy już raczej od razu odstawić autko?
3. i jak jest w końcu z tą nową uszczelka głowicy? Warto ją zakładać czy nie? Czytałam nieco na forum i opinie są podzielone. Może właśnie konieczne jest planowanie głowicy, żeby problem się nie powtórzył?
4. gdzie mogę znaleźć info. na temat momentu dokręcania śrub głowicy, ich kolejności itp. - proszę o linki już do konkretnych stron, jeśli to możliwe.
5. dziękuję wszystkim, którzy zechcą konkretnie odpowiedzieć na pytania:)
_________________ kasia
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 21:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1.jeśli się wymienia uszczelkę głowicy, to czy trzeba równocześnie zrobić planowanie głowicy?
tak jest zgodnie ze sztuką, można to pominać, jeśli po sprawdzeniu płaskości przylgni nie ma wątpliwości, że jest prawidłowa,
kasiapila napisał/a:
2. Jeśli mam masło w zbiorniczku, czy można jeszcze coś jeździć kontrolując płyn, czy już raczej od razu odstawić autko?
w zasadzie można, ale trzeba uważać zwłaszcza na temperaturę silnika...
problemem może wystapic, gdy płyn dostaje sie nad denko tłoka, przy dużej ilości płynu rozrusznik nie będzie miał siły odpalić
kasiapila napisał/a:
3. i jak jest w końcu z tą nową uszczelka głowicy? Warto ją zakładać czy nie? Czytałam nieco na forum i opinie są podzielone. Może właśnie konieczne jest planowanie głowicy, żeby problem się nie powtórzył?
niestety nie mam doświadczeń
Cytat:
4. gdzie mogę znaleźć info. na temat momentu dokręcania śrub głowicy, ich kolejności itp. - proszę o linki już do konkretnych stron, jeśli to możliwe.
ad1. zdecydowanie tak!
ad2. to zalezy, czy sa jeszcze jakies inne objawy, jak duzo jest tego "masla" i jak zmienil sie poziom plynu i oleju.
ad3. wiekszosc raczej chwali nowy typ.
ad4. odpowiedz jest w rave, ale jako ze sa ponoc problemy ze dostepem do rave, poszukam i wkleje rysunek z kolejnoscia dokrecania.
ad5.
Pamietaj ze nalezu sprawdzic dlugosc srub, jezeli sa juz zbyt dlugie, to tez nalezy je wymienic.
[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 22:47 ]
widze ze sTERYD, ubiegl mnie z odpowiedzia , wiec rysunku juz nie wklejam
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
no właśnie ja też zaczynam się martwić, bo dziś właśnie zamówiłam tę nową uszczelkę... Kosztuje jakieś 260zł. Zobaczymy, jak się będzie sprawować - tym razem będę mogła odpowiadać, a nie pytać:) A Sterydowi ponownie dziękuję za informacje - jako pierwszy znów mi pomógł. Klawisz "pomógł" już nacisnęłam Pozdrowienia dla Roverowiczów i dla Steryda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum