Witam dzieki za podpowiedz kupiłem juz nowa sonde lambda Delphi(nie wiem czy dobry wybor) i bede sie starał ja założyc tylko z tym założeniem to jest problem-chciałem stara sonde odkrecic nie odkrecajac kolektora ale ona nie ma zamiaru sie ruszyc wiec bede musiał zdemontowac kolektor i tu mam pytanie-bede potrzebował dwie nowe uszczelki 1. pod kolektor wydechowy, 2. na łączenie dolnej czesci kolektora z rura wydech. czy sa jakies fachowe nazwy tych uszczelek?
czy przy de/montazu sondy trzeba resetowac kompa
[ Dodano: Czw Maj 01, 2008 02:29 ]
piter34 napisał/a:
Przemo0282 napisał/a:
Witam ok 3 tyg. temu byłem na przeglądzie i jak pisałem
Gdzie pisałeś?
Dlaczego nie kontynuujesz tamtego wątku?
Tu na forum.
nie sadziłem ze ktos bedzie odpowiadał na stary temat teraz juz wiem ze powinno sie kont. stary temat przepraszam
jedna to uszczelka kolektora wydechowego, a druga dwururki
spróbuj może najpierw odkręcić samą dwururkę i dostać się od dołu do sondy, a tej uszczelki nie musisz koniecznie wymieniać, jeśli nie będzie na niej widać przedmuchów...
Przemo0282 napisał/a:
zy przy de/montazu sondy trzeba resetowac kompa
nie
Przemo0282 napisał/a:
nie sadziłem ze ktos bedzie odpowiadał na stary temat
przecież i tak przy dodaniu odpowiedzi temat wyląduje na samej górze
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
u mnie poszło bez problemów zbytnich ale trzeba było sie na gimnastykować
jak Ci sie uda to napisz jakie miałeś wyniki, ja obecnie jestem na tym samym etapie (tzn mam też za wysokie spaliny) wymieniłem już sonde i inne tam teraz zabieram sie za uszczelki pod kol ssący i wydechowy; wątek jest tutaj: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=24373
pozdrawiam
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 08:21
Może to wina braku recyrkulacji spalin? (nie wiem czy to akurat ten silnik, L series)
zwykle recyrkulacja działa tylko w średnim zakresie obrotów, na jałowym lub wysokich jest wyłączana żeby nie przyduszać silnika spalinami. Ale gdyby zawór egr był zacięty to komp by to wychwycił.
Ja też ostatnio nie przeszedłem przeglądu właśnie za zadużą emsiję czegoś tam, to skandal że Państwo w imię ekologii utrudnia życie normalnemu obywatelowi, podczas gdy toleruje rozlatujące się i kopcące autobusy, betoniarki, szambiarki których pełno na naszych drogach, totalna hipokryzja.
---------------
edit: zle napisalem z tym EGR, jednak recyrkulacja jest tylko w dieslu (L-series), a w benzynie (K-series) nie ma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum