Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 16:54 [MGF] HGF rady!
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
co radzicie koledzy i koleżanki? profilaktyka i w tym momencie, zamówiłem zestaw z nową uszczelką! Jakieś szczególne rady dla mojego mechanika do przekazania?
- i tak z innej beczki, nie robi ktoś całych aluminiowych elementów wykończeniowych w Polsce do Roverków? przede wszystkim chodzi mi o cały "panel środkowy" na którym są między innymi pokrętła od ogrzewania i reszta przycisków...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez emes Wto Lis 23, 2010 21:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 16:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
i tak z innej beczki, nie robi ktoś całych aluminiowych elementów wykończeniowych w Polsce do Roverków?
To jest pytanie, które powinieneś zadać w innym wątku, najlepiej w kąciku "tuning wizualny".
trollbee napisał/a:
Jakieś szczególne rady dla mojego mechanika do przekazania?
Niech przykręca śruby głowicy odpowiednim momentem i w prawidłowej kolejności...
O takich rzeczach jak planowanie + sprawdzanie szczelności głowicy nie wspominam.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
nie robi ktoś całych aluminiowych elementów wykończeniowych w Polsce do Roverków? przede wszystkim chodzi mi o cały "panel środkowy" na którym są między innymi pokrętła od ogrzewania i reszta przycisków...
W Polsce nikt... Zreszta poza Polska tez sie nie spotkalem...
trollbee napisał/a:
Jakieś szczególne rady dla mojego mechanika do przekazania?
Mozesz dac mu na plytce RAVE i liczyc na to ze nie uwaza sie za wszechwiedzacego.
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Sie 12, 2008 15:37
No to dupa, jeszcze nie wiem ile kosztują, ale panewki główne i korbowodowe kupić nowe trzeba no i pierścienie, albo wsadzić używkę silnik od Trophy. Powiedzcie mi czy jakieś dodatkowe przeróbki będą potrzebne przy takiej przekładce? Dzięki bardzo z góry za szybkie odpowiedzi, jest to pilna sprawa!
[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 11:28 ]
Wie ktoś czy wystarczy sam silnik 160KM od trophy przełożyć czy coś jeszcze jest potrzebne z tego auta przy przekładce?
[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 15:36 ]
Help, please!!!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 01:21
Nie, na szczęście!!! Narazie jeszcze mój odratowany na chwile obecną (czujnik padł i dlatego błędny osąd )! Ale jeżeli coś się stanie po przejechaniu paru setek, to będę szukał silnika! BTW w tym momencie i tak mam problemy z $$$, jak to mówią raz na wozie, raz po szyje w gównie!
[ Dodano: Pon Wrz 15, 2008 02:23 ]
A i jeszcze jedno, JAKIE TARCZE SĄ U MNIE (z jakiej Hondy)?????? Rocznik modelowy MGF 2001r!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 16:31
Niestety do MGF-a to chyba tylko specjalnie dedykowane. Nie jest to konstrukcja oparta na podzespołach którejś z Hond. Jeżeli dobrze kojarzę to do MGF hamulce robiła firma AP Racing
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 16:11
Potrzebuje uszkodzone zegary do MGF żeby MoMan zrobił mi Indiglo. Lub kontakt do osoby która potrafi rozebrać zegary i je złożyć spowrotem tak żeby działały.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 17:02
Raczej wolałbym oddać komuś kto zna się na tym. Na obudowie jest nalepka a'la static fragile więc wolałbym profesjonalistę. Raczej nie stać mnie na eksperymentowanie no i nie mam warunków. Nigdy nie rozkręcałem tego. Fakt restaurowałem na prace dyplomową z kumplami przez 6 miesięcy auto, ale to był Meś z 36 roku (Kubuś). Ale tam konstrukcja ramki tylniej szyby jest drewniana, dostarczanie paliwa dzięki grawitacji więc nie ma co porównywać.
[ Dodano: Czw Paź 09, 2008 11:17 ]
Trzyma mi na 1100 obroty cały czas i wskaźnik temp oleju nie ruszył się, przejechałem jakieś 5km? Krokowiec po czyszczeniu czy co, a temp oleju też nie koniecznie po takiej odległości. Przyjechałem na miejsce i po zgaszeniu miał problemy z odpaleniem? Jutro muszę jeszcze raz podrzucić go do warsztatu niech lukną o co kaman
[ Dodano: Sob Paź 11, 2008 09:55 ]
No k...a kocham ten samochód ale zaczynam się wkur...ć. Stracił moc i zgasł wczoraj. Odpalić da się spowrotem ale ledwo co utrzymuje 900 obr i jak doda się gazu to gaśnie! Holowany do warsztatu zobaczymy co powiedzą w poniedziałek.
Z innej beczki, żeby zamontować Roll Hoops w MGF wersje z Niemiec, trzeba albo wypieprzyć tylnie głośniki lub zamontować je w inny sposób.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum