Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z pompą paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z pompą paliwa
Autor Wiadomość
mmm888 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Wlkp



Wysłany: Nie Cze 01, 2008 21:54   [R75] Problem z pompą paliwa
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam. Mam problem z moim R75 (2003r).
Kupiłem R75 2.0 CDT 40.000km przebieg jednak po przejechaniu nim około 30 tys kilkakrotnie odcieło mi zapłon podczas jazdy. Po przekreceniu stacyjki i odpaleniu - jechał dalej. Sytuacja powtarzała się nieregularnie z różną czestotliwością.
Pojechałem do mechanika - komputer pokazał ze wariuje zawór ciśnienia paliwa na pompie como. Po wyciągnięciu okazało się że ma on mały defekt i wymieniłem go na nowy.
Jeździłem tak przez ok 5000km - i znowu to samo.

Mechanik stwierdził, że musiałem nalać kiedys jakiegos niepewnego paliwa i dostała pompa paliwa i zaproponował abym szukał innej na wymiane gdyż tak to sie skończy. Nowa to koszt 4000zł. Co myślicie?
Pozdrawiam
:/

[ Dodano: Pon Cze 02, 2008 07:42 ]
mmm888 napisał/a:
Witam. Mam problem z moim R75 (2003r).
Kupiłem R75 2.0 CDT 40.000km przebieg jednak po przejechaniu nim około 30 tys kilkakrotnie odcieło mi zapłon podczas jazdy. Po przekreceniu stacyjki i odpaleniu - jechał dalej. Sytuacja powtarzała się nieregularnie z różną czestotliwością.
Pojechałem do mechanika - komputer pokazał ze wariuje zawór ciśnienia paliwa na pompie como. Po wyciągnięciu okazało się że ma on mały defekt i wymieniłem go na nowy.
Jeździłem tak przez ok 5000km - i znowu to samo.

Mechanik stwierdził, że musiałem nalać kiedys jakiegos niepewnego paliwa i dostała pompa paliwa i zaproponował abym szukał innej na wymiane gdyż tak to sie skończy. Nowa to koszt 4000zł. Co myślicie?
Pozdrawiam
:/

:beczy:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 22:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 01, 2008 21:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 07, 2008 19:42   

mmm888 napisał/a:
Co myślicie?

Nikt nie ma nic do powiedzenia? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Cze 07, 2008 20:14   

a pomyslec ze mialem wzaisc diesla,uff.Przepraszam ze Cie dobijam ale kupilem 2 miesiace temu 2.0 V6 i obok stal diesel,zastanawialem sie ale jak porownuje ceny to chyba jednak Pb rozsadniejsze.

[ Dodano: Sob Cze 07, 2008 21:15 ]
a co to wlasniwie ta pompa como? Bo normalna paliwa w zaminniku kosztuje kilkaset zl
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Cze 07, 2008 21:07   

Cytat:
a co to wlasniwie ta pompa como

To pompa Common Rail - Wysokiego ciśnienia.
A moim zdaniem, to tylko zawór. Wydmuchaj go dokładnie kompresorem, powinno pomóc. Już u kilku użytkowników pomogło. Ja miałem to samo. A co do ceny, to w Krk u Podolskich powiedzieli żebym nie skłamał, bo nie pamiętam, ale albo 12 lub 11 tyś.

[ Dodano: Sob Cze 07, 2008 22:08 ]
Mój wujek przy 406 HDI po kupnie nowego zaworu, po 2 tygodniach musiał go wydmuchać bo auto gasło co rusz.
 
 
 
mmm888 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Wlkp



Wysłany: Sob Cze 07, 2008 22:13   

Cytat:

Mój wujek przy 406 HDI po kupnie nowego zaworu, po 2 tygodniach musiał go wydmuchać bo auto gasło co rusz.


Musze tak zrobić, nie chce mi sie wierzyć że siadłaby pompa po niecałych 80k przebiegu. Auto pierwsza klasa tylko w dieslu naprawdę trzeba uważać CO SIĘ TANKUJE.

Jak sprzedam moją 75-tke to tylko dlatego żeby kupić nowszą :smile:

Teraz leje tylko na BP - i serio, widać różnicę!

[ Dodano: Sro Cze 11, 2008 07:43 ]
Wymienilem filtr paliwa. Zawór wyczyściłem. Zobaczymy co bedzie sie działo. Wygląda niby lepiej już nie gaśnie - a wył. silnik przy każdym prześciu pow. 2.5tys obr.
Jutro przetestuje na trasie na paliwie BP oczywiście.

Pozdrawiam

[ Dodano: Sob Cze 21, 2008 18:43 ]
Pomogło :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nie odpala (problem z pompą paliwa?)
itemek48 Rover serii 75, MG ZT 22 Czw Cze 15, 2017 01:25
Marek74
Brak nowych postów [R75] Problem z odpaleniem. Pompa paliwa ?
Krisu Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Sie 21, 2013 17:18
Krisu
Brak nowych postów [R75] pompa paliwa w baku - problem z wymiana
hardwin Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Cze 30, 2014 09:44
hardwin
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa
phuss Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Gru 03, 2009 22:43
phuss
Brak nowych postów [i]pompa paliwa cr
Kuba93 Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lis 13, 2017 00:15
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink