Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam, jestem posiadaczem Roverka 45 2001 2,0 w dieslu.
Pierwszy problem to nawiew. Wiatrak chodzi na każdym z biegów, jednak z nawiewu wylatuje bardzo słaby strumień powietrza na każdym z nich przy różnych ustawieniach
Drugi: przepalona żarówka światel pozycyjnych. Za cholere nie wiem jak ja wyciągnąć. Trzeba wyciagać reflektor i wyciągnąć ją od środka czy z tyłu? Kiepskie dojście jest tam i nie ma zbytnio jak tego złapać nawet
Po przejechaniu 200km ubyło dość znacząco płynu od wspomagania i teraz przy kręceniu kierwonicy w stojącym aucie (odpalonym) skrzypi. Przewody przy kołach są wilgotne. Wyciek?
Na przeglądzie odkryto także kapanie oleju z turbiny? W czym problem?
Za jakąkolwiek pomoc serdecznie z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 16, 2011 21:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 11, 2008 16:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pierwszy problem to nawiew. Wiatrak chodzi na każdym z biegów, jednak z nawiewu wylatuje bardzo słaby strumień powietrza na każdym z nich przy różnych ustawieniach
Zapchany filtr kabinowy?
tomekk_nt napisał/a:
Drugi: przepalona żarówka światel pozycyjnych. Za cholere nie wiem jak ja wyciągnąć. Trzeba wyciagać reflektor i wyciągnąć ją od środka czy z tyłu? Kiepskie dojście jest tam i nie ma zbytnio jak tego złapać nawet
Nie trzeba wyciągać reflektora. Wymienia się żarówkę od tyłu. Wszystko jest opisane w instrukcji obsługi (łącznie z obrazkami)
tomekk_nt napisał/a:
Po przejechaniu 200km ubyło dość znacząco płynu od wspomagania i teraz przy kręceniu kierwonicy w stojącym aucie (odpalonym) skrzypi. Przewody przy kołach są wilgotne. Wyciek?
To Ty powinieneś widzieć, czy jest wyciek. My nie zobaczymy. Skoro płynu ubywa, to gdzieś musi wyciekać.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nawiew - wymiana filtra przeciwpyłkowego powinna pomóc
Światłapozycyjne - w reflektorze od strony silnika masz dochodzące 3 wiązki kabli. Dwa z nich dochodzą do żarówek zabezpieczonych platikowymi zaślepkami oraz drucianymi zatrzaskami. Ty szukasz wiązki, która dochodzi prawie że bezpośrednio do lustra (oczywiście od driguej strony).
To co Cię interesuje to jakby platikowy wałeczek wepchnięty w otwór w lampie (wszytsko znajduje się pod mniejszą czarną plastikową zaślepką - pod tą pod którą znajduje się żarówka od długich).
Ciężko wyjąć żarówkę od pozycyjnych - nie trzeba tego odkręcać tylko delikatnie wyciągnąć.
[ Dodano: Czw Cze 12, 2008 11:16 ]
Co do wycieku od wspomagania - właśnie sam z tym walczę.
Na początku ubyło duzo płynu od wspomagania. Pociekł na paski klinowe, więc rozbryzgał się nawet na pokrywie maski (od spodu). Diagnoza - pompa wpomagania do wymiany lub regeneracji. Wybrałem drugi wariant - po pierwszej regeneracji nic nie pomogło, po drugiej wycieki zatamowane - żadnych ubytków, ale wspomaganie nie działa na niskich obrotach. Trzecia regeneracja właśnie trwa - jutro okaże się z jakim skutkiem. Gdybym znów miał robić pompę, to kupiłbym używkę (150 - 200zł), bo regeneracja nie przynosi póki co rezultatów, a była znacznie droższa (500zł).
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum