Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1,4Si 8V 98r] Zawiesza sie na ok 1100 obr
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 19:35
[R200 1,4Si 8V 98r] Zawiesza sie na ok 1100 obr

problem z obrotami
Autor Wiadomość
dudekmis 




Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 22:01   [R200 1,4Si 8V 98r] Zawiesza sie na ok 1100 obr

Witam kolegów klubowiczów !!

Objawy w moim ROVERKU:
1. Spalanie powyżej 10 L /100
2. Podwyższona emisja CO
3 . Po puszczeniu gazu obroty na ok 1-2 s zawieszają się w okolicach 1100 a potem spadają do 900


Co do pkt 1i2 wskazuje na sondę lambda , test wykonałem i wyniki są zupełnie inne niż w FAQ technicznym . Sondę już zamówiłem , zobaczymy czy będzie jakaś poprawa.

Interesuje mnie wasza opinia n/t pkt 3 czy to ma coś wspólnego z pozostałymi dolegliwościami czy powinienem poszukać jeszcze czegoś :?:

Pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 23, 2008 22:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 22:04   

dudekmis napisał/a:
1. Spalanie powyżej 10 L /100


jazda w warszawie ??
jesli tak to norma :mrgreen:

dudekmis napisał/a:
3 . Po puszczeniu gazu obroty na ok 1-2 s zawieszają się w okolicach 1100 a potem spadają do 900


tak ma byc !!
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
wwekol 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 202
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 23:08   

Miałem coś podobnego i w serwisie wymienili mi przepustnice gdyż stwierdzili ze czujnik położenia przepustnicy zakłamuje :> Od tamtej pory nie zawieszają mi sie obroty ale spalanie daleko grubo odbiega od normy jak na 1,1 potrafi łykać 8-9 literków bez jazdy w mieście :???: , o ile pamiętam był post już z podobnym tematem i radzili wyczyścić przepustnice i krokowca.


Pozdro
 
 
 
dudekmis 




Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 24, 2008 06:56   

Spalanie to pomiar z trasy Warszawa - Kraków - Warszawa z czego po Krakowie zrobiłem dodatkowo 50 km . Ogólnie nie szalałem raczej z lekką noga ją pokonałem .
 
 
 
dominikgr 




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 99
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Cze 24, 2008 08:26   

A czyściłeś przepustnicę ?
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 24, 2008 10:47   

dudekmis napisał/a:
1. Spalanie powyżej 10 L /100

To jest możliwe.

dudekmis napisał/a:
2. Podwyższona emisja CO

Tu niedobrze. Jaki wyszedł współczynnik lambda podczas analizy spalin?
Jeżeli poniżej 1, to masz przyczynę podwyższonego spalania.

Duża emisja CO może być spowodowana m.in. brakiem lub zużyciem katalizatora, usterką sondy lambda, kiepskim stanem układu zapłonowego...

dudekmis napisał/a:
3 . Po puszczeniu gazu obroty na ok 1-2 s zawieszają się w okolicach 1100 a potem spadają do 900

To normalne i nie jest objawem niczego niepokojącego ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dudekmis 




Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 24, 2008 19:43   

dominikgr napisał/a:
A czyściłeś przepustnicę ?


Jeszcze nie czyściłem, samochód mam od 2 tygodni i nic z nim nie robiłem, puki co sprawdzam kontroluje i szukam odpowiedzi na moje wątpliwości.

piter34 napisał/a:
Duża emisja CO może być spowodowana m.in. brakiem lub zużyciem katalizatora, usterką sondy lambda, kiepskim stanem układu zapłonowego...


Nie powiem Ci teraz dokładnie, gdzieś mi się zawieruszył wydruk z pomiaru. Jak znajdę to napiszę. Ale z tego co pamiętam to nadwyżka CO była stosunkowo niewielka. Diagnosta powiedział ze to może być oznaką zużycia katalizatora. Samochód ma swoje lata i jestem przekonany że stopniowo trzeba będzie trochę w nim powymieniać.

Najbardziej jestem zszokowany spalaniem tak małego silnika. Rozumiem jak bym był pierwszy na każdych światłach, a wskazówka nie schodziła by poniżej 4tyś obrotów. Jest jednak odwrotnie ona rzadko się pojawia na 4 a takie spalanie wychodzi .

[ Dodano: Sob Sie 30, 2008 21:23 ]
Powodem podwyszonych obrotów biegu jałowego była przerwana uszczelka i silnik zasysał obce powietrze . Po wymianie wszystko jest ok :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4 ] - zawiesza sie na 2,5-3 tys obr.
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Pon Maj 18, 2009 08:41
Kris
Brak nowych postów [R200] Rozrusznik sie zawiesza i instrukcja do 200
koliber1981 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Kwi 04, 2007 10:04
piter34
Brak nowych postów [R220 SD] Wymiana rozrzadu 1100 zł??
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Cze 29, 2009 20:58
FSEbola
Brak nowych postów [R214 LPG 96r] Przepustnica się zawiesza
Joshua121 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Nie Kwi 18, 2010 00:02
zippermann



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink