Wysłany: Wto Cze 17, 2008 14:39 [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarmu
witam moj problem -wypalona centralka immobilaizera czy mozna ja bez obaw wymienic na nowa i bedzie dzialac (lucas) czy tez lepiej obejsc immobilaizer i czy ktos wie jak to zrobic bo autka nie idzie odpalic central tez nie dziala
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Cze 17, 2008 14:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 14:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
chyba tak lekko to nie przejdzie. Podejrzewam, że bez programowania się nie obejdzie, no chyab ze dorwałbyś komplet centralka + piloty + komp silnika (chyba) Ale niech jakis spec sie wypowie. Ja bym podmienił centralkę i podjechał gdzieś na programowanie. tak chyba najtaniej wyjdzie. A czemu sięspaliła jakieś zwarcie czasem nie masz uszkodzonej wiązki tylnej klapy
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: chorzow
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 15:32 Re: [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarm
jasko12 napisał/a:
witam moj problem -wypalona centralka immobilaizera czy mozna ja bez obaw wymienic na nowa i bedzie dzialac (lucas) czy tez lepiej obejsc immobilaizer i czy ktos wie jak to zrobic bo autka nie idzie odpalic central tez nie dziala
hi
centralke alarmu idzie obejsc dosyc latwo, potrzebujesz tylko przetwornicy napiecia.
kabelek idacy z centralki alarmu do ecu w zaleznpsci od stanu jej pracy wysyla rozne napiecie.
i tutaj nie bardzo pamietam bo alarm rozbrojony - gotowy do odpalenia okolo dziesiatej czesci volta , alarma zablokowany 12v, alarm wyjacy 6v.
czyli jak widzisz dla sprytnego elektronika pikus
hmm mi sie wydaje ze to nie takie proste, centralka alarmu wysyla sygnal do kompa ktory sie blokuje i tak dziala immo, zeby sprawdzic co leci po tym kablu najlepiej by bylo podpiac sie oscyloskopem
bo nie wierze ze to odpowiednie progi napiec, to byloby zbyt proste, w sumie nigdy tego nie sprawdzalem, gdyby sie okazalo to prawda, to by znacznie ulatwilo przeszczepy silnikow serii K wraz z oryginalnymi kompami do np. poldkow i 125p,
a wtedy na jakis zlot z pewnoscia zajechalby poldek lub 125p VVC
a Senn nie wydarowalby sobie silnika VVC ktory mial juz w garazu
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ha, a jak byś rozwiązał problem zbyt słabej w stosunku do mocy silnika skrzyni i mostu?
No na pewno bylby to problem, ale cos by sie wykombinowalo. W klubie PTK powstala juz hybryda silnika 1.8 ze skrzynia N9 forda. A most na przyklad od Fiata 132
Wracajac do tematu to musze to sprawdzic areek. Sprobuje podac odpowiednie wartosci napiecia na pin odpowiadajacy za immo.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
dzieki to faktycznie bylo zwarcie na wiazce tylniej klapy z prawej strony no i wystarczylo wymienic wypalony przekaznik w centralce i immobilaizer dziala wraz z alarmem tylko musze jeszcze dojsc czemu centralne zamykanie nie dziala pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum