Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 16V] problem z obrotami i odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4 16V] problem z obrotami i odpaleniem
Autor Wiadomość
SKonrad 



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 10
Skąd: MIELEC



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 08:37   [R200 1.4 16V] problem z obrotami i odpaleniem

Z góry uprzedzam że przeglądnąłem podobne tematy na forum.
Ze względu na to że auto zaczęło mi przerywać, a w końcu przestało odpalać postanowiłem po przeglądnięciu forum podmienić czujnik położenia wału korbowego oraz cewkę. Chcę je wyjąć z auta znajomego, który jednak nie posiada kodu do immobilisera. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy rozłączenie przewodów od CPWK oraz cewki, ew. silniczka krokowego bez odłączania akumulatora nie spowoduje błędów w komputerze, a jeśli można odłączyć akumulator to na jak długo bez konsekwencji dla immobilisera.
Druga sprawa związana z falowaniem obrotów: zauważyłem że podczas skoków obrotów z czarnej skrzyneczki obok skrzynki bezpieczników dochodzi "cykanie", tak jakby włączanie- wyłączanie przekaźnika. Jestem w trakcie ściągania RAVE więc nie mam podglądu co to za ustrojstwo, a odpowiedzi potrzebuję na wczoraj ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 23, 2008 08:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 12:00   

SKonrad napisał/a:
Chcę je wyjąć z auta znajomego, który jednak nie posiada kodu do immobilisera. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy rozłączenie przewodów od CPWK oraz cewki, ew. silniczka krokowego bez odłączania akumulatora nie spowoduje błędów w komputerze, a jeśli można odłączyć akumulator to na jak długo bez konsekwencji dla immobilisera.

Nie spowoduje to żadnych konsekwencji dla immobilisera, bo ten cały czas przecież ma zasilanie z akumulatora.

SKonrad napisał/a:
Druga sprawa związana z falowaniem obrotów: zauważyłem że podczas skoków obrotów z czarnej skrzyneczki obok skrzynki bezpieczników dochodzi "cykanie", tak jakby włączanie- wyłączanie przekaźnika. Jestem w trakcie ściągania RAVE więc nie mam podglądu co to za ustrojstwo, a odpowiedzi potrzebuję na wczoraj ;)

ZTCP to tam jest przekaźnik główny, przekaźnik sondy lambda, rozrusznika i pompy paliwa.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 13:12   

Odłączałem akumulator nawet na kilka dni i nic się nie rozprogramowało.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 14:21   

PTE napisał/a:
Odłączałem akumulator nawet na kilka dni i nic się nie rozprogramowało.

Bo Ty masz immo pasywne :lol:
Jeśli jest aktywne to po odłączeniu aku trzeba robić synchronizację. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 14:46   

piter34 napisał/a:
PTE napisał/a:
Odłączałem akumulator nawet na kilka dni i nic się nie rozprogramowało.

Bo Ty masz immo pasywne :lol:


Czyli R200 jest pod tym kątem krok do tyłu :smile:
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 15:28   

PTE napisał/a:
Czyli R200 jest pod tym kątem krok do tyłu :smile:

Od rocznika modelowego 99 (wtedy gdy wprowadzono sygnalizację kierunkowskazami) w R200 tez jest immo pasywne. ;-)
Szczegóły w technicznym FAQ.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
SKonrad 



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 10
Skąd: MIELEC



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 17:25   

Cytat:
ZTCP to tam jest przekaźnik główny, przekaźnik sondy lambda, rozrusznika i pompy paliwa.

Czyli bez problemu mogę odpiąć to pudełko z przekaźnikami z innego auta (bez kodu do immobilisera)?
Chodzi mi o poz nr 3 z tego linka
link
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 18:10   

SKonrad napisał/a:
Czyli bez problemu mogę odpiąć to pudełko z przekaźnikami z innego auta (bez kodu do immobilisera)?

Tak, możesz.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R21 Si 1.4 16v 96'] problem z odpaleniem,obrotami
problem z obrotami i dławiącym silnikiem
Siwy23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Sie 31, 2009 21:50
karol4280
Brak nowych postów [r200] Problem z obrotami
przemyslaw85 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Maj 13, 2011 12:09
imejdz
Brak nowych postów [R200] problem z obrotami
meissnerek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Kwi 27, 2013 15:30
robsson78
Brak nowych postów [R200] Problem z obrotami
mariann Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Paź 26, 2011 15:05
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink