Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG & ROVER ALL] Regulowane tłumienie amorytyzatorów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG & ROVER ALL] Regulowane tłumienie amorytyzatorów
Autor Wiadomość
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lip 08, 2008 14:46   [MG & ROVER ALL] Regulowane tłumienie amorytyzatorów

Witam,


zamierzam się z zakupem do mojego MG ZS amortyzatorów KONI SPORT z regulowaną siłą tłumienia.


Amortyzatory , które mam w swoim aucie działają bardzo dobrze i praktycznie nie wykazują zużycia ale jestem zmuszony do małych zmian.
Mam problemy z kręgosłupem i jazda ciągle na bardzo twardym zawieszeniu pogłębia moją chorobę. Oprócz tego dużo jeżdżę po mieście i takie zawieszenie nie zawsze sie dobrze spisuje.


Charakterystyka samochodów MG jest celowo taka , żeby zawieszenie było twarde i dobrze auto trzymało się drogi. Ponieważ nie chcę z tego zupełnie rezygnować gdyż jazda z takim zawieszeniem daje naprawdę mnóstwo niezapomnianych pozytywnych wrażeń pomyślałem o zmianie amortyzatorów na regulowane z zewnętrzną możliwością zmiany tłumienia.


Pytania moje brzmią :

1. Czy ktoś montował takie amory u siebie ?
2. Ewentualnie czy macie jakąś wiedzę na temat faktycznego działania takich amorów ?
3. Czy ustawienia tych amorów pozwalają regulować tak zawieszenia by faktycznie było miękkie albo bardzo twarde ? Czy różnice w ustawieniu są nieznaczne czy odczuwalne ?
4. Czy sama wymiana amortyzatorów bez sprężyn przyniesie oczekiwany skutek ?

Proszę o rady i info
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 08, 2008 14:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 15:30   

Hej

1. Amortyzatory Koni żółte sport maja charakterystykę typowo sportowa jak mówi sama nazwa i nie maja nic wspólnego z komfortem... 100% trzymania sie drogi bez kompromisów
2. oczywiście można je regulować lecz nie osiągniesz na nich zamierzonego rezultatu będzie na nich zawsze sztywno i twardo nawet w porównaniu do serii...
3. różnicę są odczuwalne słyszałem opinie ze na max nie sposób jeździć po polskich drogach... faktycznie beton :/
4. Wstaw Koni Special czerwone powinieneś otrzymać efekt którego oczekujesz :ok:
http://www.czescionline.pl/index.php?menu_id=16
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Lip 08, 2008 16:02   

jestem właśnie na takim samym etapie co Armandoo zastanawiam się co mam wstawić u siebie w R25
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lip 08, 2008 21:11   

dobryziom widzę , że masz pojęcie o tym temacie dlatego zapytam jeszcze czy w takim razie KONI Special nie zrobią mi z auta łódki ? Czy te amorki też są choć trochę twarde ?
Nie chciałbym zupełnie tracić sportowych właściwości mojego autka bo to w końcu MG i lubię nim czasem zasuwać po ciasnych zakrętach. Wspaniałe uczucie :mrgreen:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lip 09, 2008 08:02   

Koni Special miałem w Scorpio i bylem naprawdę zadowolony z komfortu i jednocześnie dobrego trzymania. Dodam ze jeździłem na felgach 17 wiec charakterystyka bardzo zbliżona do twojego autka.

PS te amorki maja możliwość regulacji twardości jednak tylko przy zakładaniu (brak zewnętrznego pokrętła) jak założysz tak jeździsz chyba ze znowu rozmontujesz:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lip 09, 2008 20:24   

Aha...czyli wszystko zależy od ustawienia właściwości amortyzatorów KONI Special podczas ich montażu ...kumam.

Dzięki dobryziom
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów [R200] Rover 200 - lusterka z Rover 25 ?
adamch Tuning mechaniczny 24 Sro Sty 05, 2011 22:46
memphisto
Brak nowych postów [rover 420/416] SWAP Rover 420 ---> 416
RafalTBG Tuning mechaniczny 2 Pią Maj 24, 2013 16:29
RafalTBG
Brak nowych postów Rover 414 96r 1,4 16V
Stracił serce :((
speedxp Tuning mechaniczny 4 Pią Gru 05, 2008 20:05
rodi_
Brak nowych postów MG ZR 160 a rover 200 Vi
donmulanka Tuning mechaniczny 157 Pon Maj 09, 2011 22:59
flapjck1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink