Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
wiem, że nic nie zastąpi obserwacji na żywo, ale kilku speców rozłożylo już ręce. Z okolic podwozia podczas jazdy na luzie lub podczas zdjęcia nogi z gazu spod mojego bolidu wydobywa się dźwięk jakbym ciągnął łańcuch. Dźwięk zanika jak układ jest "napięty". Miał ktoś tak? pozdro
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 19:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 15:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
posprawdzaj mocowania klocków.. mi ostatnio jedna z tych blaszek mocujących się podgięła i szurała o tarczę...
też efekt tylko prze jeżdzie na luzie lub hamowaniu silnikiem...
(a już się bałem że to przegub )
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie wiem jak jest w r45 ale u mnie w r 416 z od góry i od doły katalizatora są blachy skręcone czterema śrubami. Dwie z nich już puściły i te blachy wpadają w rezonans. Złapałem to opaskami stalowymi ale pomogło tylko na tydzień. Podjadę chyba do jakiegoś tłumikarza, może coś lepszego wymyśli.
Nie wiem jak jest w r45 ale u mnie w r 416 z od góry i od doły katalizatora są blachy skręcone czterema śrubami. Dwie z nich już puściły i te blachy wpadają w rezonans. Złapałem to opaskami stalowymi ale pomogło tylko na tydzień.
Dokładnie - ja bym zaczął od dokładnego sprawdzenia wydechu.
przemek_w napisał/a:
Podjadę chyba do jakiegoś tłumikarza, może coś lepszego wymyśli.
Podspawa Ci punktowo i na 10 kkm będziesz miał spokój, a jeśli osłona jest wyrdzewiała i nie ma do czego spawać, to ją poprostu zdejmie - już to przerabiałem w R623.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Podspawa Ci punktowo i na 10 kkm będziesz miał spokój, a jeśli osłona jest wyrdzewiała i nie ma do czego spawać, to ją poprostu zdejmie - już to przerabiałem w R623.
To może już teraz ją zdjąć? Potrzebna mi ona po coś? Przynajmniej ta górna. Bo to ona mi lata. Dolna jeszcze się trzyma.
To już zależy jak Ci tłumikarz powie - ode mnie to chyba 10 zł wziął za usługę.
Ona służy temu, żeby zabezpieczyć podwozie przed wyższą temperaturą - nic Ci się nie spali jak jej nie będzie, ale teoretycznie takie podgrzewane miejsce jest bardziej podatne na korozję.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum