Prosze o pomoc, czy przy wymianie rozrzadu robi sie cos na kołach zębatych rozrządu wałków ssącego i wydechowego? bo tam sa znaki , ktore maja byc zgrane. I co z katem wtrysku czy przy tej wymianie rozrzadu mozna kat przestawic? (koła zębatego na wałku rozrządu od strony paska pompy). To znalazlem w technicznym faq:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#68
Prosze o porade bo mechanik mowi ze ma moc auto a ja wiem jaka mial przed wymiana a jaka ma teraz i ja stwierdzam, ze ma mniejsza wyraznie do 2tys obrotow, a na 2 biegu to juz w ogole, na 3 rowniez slabszy wyraznie...
Acha mam rovera 216 Si 1,6 benzyna 16V 97 rok.
Pozdrawiam
_________________ Nocny Marek
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 30, 2008 17:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przy walku ssacym koleczek ma byc przy in , a w wydechowym koleczek walka ma byc w kole rozrzadu przy EX, reszta znakow jest w artykule na stronie klubowej
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
I co z katem wtrysku czy przy tej wymianie rozrzadu mozna kat przestawic? (koła zębatego na wałku rozrządu od strony paska pompy). To znalazlem w technicznym faq:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#68
znalazłeś, ale nie przeczytałeś
pytanie dotyczy serii L, czyli diesli
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
przy walku ssacym koleczek ma byc przy in , a w wydechowym koleczek walka ma byc w kole rozrzadu przy EX, reszta znakow jest w artykule na stronie klubowej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum