Wysłany: Sob Sie 09, 2008 18:52 [R200 '98] Fotele skorzane z wypadkowca
Witam,
mam takie pytanie czy warto np. 1200zl inwestować w cały komplet pól-skórzanych foteli do mojego R220 '98
Sa to jakieś fotele ze MG ZR 2004 rok wiec powinno pasować, ale pytanie jest czy cos tam więcej nie może być popsute w siedzeniach np przednich typu napinacze (dało by sie chyba ze starych wmontować) lub szyna.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 18:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 20:14
Może być tak jak w moich wyłamane środkowe mocowanie tylniego oparcia (pewnie coś po bagażniku latało) i wtedy trzeba użyć młota przed założeniem. Mogą być też pokrzywione oparcia z przodu (jak coś z bagażnika pokonało tylną kanapę np). Szyny raczej nie powinny ucierpieć, chyba, że trup słał się gęsto to wtedy wszystko jest możliwe.
Lata temu widziałem na giełdzie samochodowej koło Krakowa, przy okazji sprzedaży jakiegoś auta, komplet foteli popaćkany czymś brązowo-czarnym, za jakiś czas dopiero dotarło do mnie że były całe we krwi a ktoś to sprzedawał...
napinacze bez problemu przełożysz - jedna śrubka (torx) do odkręcenia. Popatrz, czy fotele są proste i niepogięte po wypadku. A czy warto .... no ba fotele z ZRa są zadżefajne
Dostane w poniedziałek zdjecia wiec będę więcej wiedział. Ale z tego co wiem to są to fotele gdzie Airbagi nie wybuchły przy wypadku wiec mam dobra nadzieje ze beda proste przynajmniej szyny dolne
Takie mi sie od kolegi z neimiec podobaja
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
pasują od R200/R25/MG ZR zarówno 3 jak i 5d oraz od R200 coupe (tomcat) Wg mnie najlepsze są od ZR sprzed liftingu te po lifcie są troche brzydsze ale równie dobrze trzymają Te sprzed liftu najczęsciej są spotykane w wersjach z niebieskimi i żółtymi wstawkami
pasują od R200/R25/MG ZR zarówno 3 jak i 5d oraz od R200 coupe (tomcat) Wg mnie najlepsze są od ZR sprzed liftingu te po lifcie są troche brzydsze ale równie dobrze trzymają Te sprzed liftu najczęsciej są spotykane w wersjach z niebieskimi i żółtymi wstawkami
Są jeszcze z czerwonymi, ale te najfajniejsze (właśnie te z wstawkami kolorowymi) są z 160, inne wersje rzadko miały ten wzór
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 23:22
xtek jesli ma sie je na sztywno zamontowane, czyli wchodzisz, sidasz i zapinasz pasy na wydechu na sztywno to fakt jest troche niewygodnie, szczegolnie jesli trzeba sie wychylic, ale jesli sa to pasy gdzie z tylu masz 'sciagacz' to tragedi nie ma.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 31, 2008 15:48
Kamil Luczak napisał/a:
xtek jesli ma sie je na sztywno zamontowane, czyli wchodzisz, sidasz i zapinasz pasy na wydechu na sztywno to fakt jest troche niewygodnie, szczegolnie jesli trzeba sie wychylic, ale jesli sa to pasy gdzie z tylu masz 'sciagacz' to tragedi nie ma.
Jeśli z tyłu jest ściągacz, to przeczy to całej filozofii pasów takich pasów... chyba, że mo to być bajer na panienki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum