Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SDI 99 r.] - kompresor, klima, wysokie obroty...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SDI 99 r.] - kompresor, klima, wysokie obroty...
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 02, 2008 16:44   [R220 SDI 99 r.] - kompresor, klima, wysokie obroty...

Witajcie,

mamy w BSE taki problem, ze:

po wlaczeniu klimy obroty wzrastaja z 900 na 1 tys. slychac charakterystyczne CYK - zalaczaja sie wiatraki i kompresor i sobie tak chlodzi. Po kilku minutach nagle w srodku odczuwalne sa anormalne wibracje, caly samochod sie trzesie jednak nie towarzysza temu jakies niepokojace dzwieki. Jesli doda sie gazu, wejda wieksze obroty to na chwile ustaje i wylacza sie kompresor.
Kiedy ponownie zlapie ok. 1 tys obrotow sytuacja sie powtarza.

Pasek wielorowkowy byl wymieniany przez amatora miecia z garazu przy okazji robienia blacharki, czy mozliwe ze cos za mocno napial itp?

Dzieki za wszystkie wskazowki.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 02, 2008 16:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 02, 2008 18:50   

tam nie ma co za mocno napiąć. A coś niepokojacego pod maską widać jak wejdzie w te drgania ?? Czy pasek wtedy piszczy ?? A czy sam napinacz działa prawidłowo, tzn. czy rolka nie jest zukosowana ?? hmmm nie mam pomysla co może być :| :hm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 02, 2008 21:48   

No wlasnie nie wiem czy tam jest wszystko dobrze po tej stronie. W kazdym razie tam sie zaczyna dziac cos niedobrego (na sluch). A tak jak patrzysz to nic nie ma nadzwyczajnego.
W wiatraku od klimy brakuje jednej lopatki, ale brakowalo jej juz od poczatku wiec to nie to.

Zastanawia mnie jeszcze czy to nie wina konczacej sie poduszki pod silnikiem wlasnie tej nad paskiem.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 02, 2008 22:41   

ale zeby się przekonać to tylko wymiana jej na inną może pomóc :| Mój też dziwnie hałasuje na wolnych, ale nie trzęsie i hałas da się przezyć, więc jeżdzę ;) Tyle, ze jak zaczyna hałasowac, to widać wibracje i "zjawiska falowe" na pasku wieloklinowym. Być może wymiana napinacza by pomogła - inaczej "wyrobiona" sprężyna i inne zachowanie całości wtedy. Ale to wszystko to gdybania :| Chyba jedyna rada to podmiana poszczególnych części i może wtedy wyjdzie co jest nieteges :|
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lip 03, 2008 19:59   

W sumie rolka jest tu od nowosci i jakies tam uderzenie tez przyjela na siebie.
Problem w tym, ze Wiolka twierdzi ze to moja wina ;D

A ja tylko spasowalem po ludzku (jak sie dalo) przod :)
Przesmarowalem wiatrak (klimowy) i oczyscilem z jakiegos dziwnego syfu... teraz sie przynajmniej kreci.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 03, 2008 21:09   

MaReK napisał/a:
Problem w tym, ze Wiolka twierdzi ze to moja wina :D

:hahaha: no ktoś musi być winny :P :D
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r 200 vi 99r] wysokie obroty
wcinek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Cze 24, 2010 21:07
Harry
Brak nowych postów [R 25]Wysokie obroty
VanOrtega Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Kwi 07, 2010 21:12
VanOrtega
Brak nowych postów [r 25 2.0 idt] za wysokie obroty
wacek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Kwi 15, 2009 11:27
Firq
Brak nowych postów [R25] nie wkreca sie na wysokie obroty
Mundekk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 63 Czw Gru 20, 2018 23:02
Remigiusz
Brak nowych postów [R200] wysokie obroty
dlugoszp Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 30 Nie Gru 05, 2010 22:32
Tmk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink