Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam !
Jak w temacie, po przejechaniu około 30 - 40 km sprzęgło zaczyna chrobotać, działa jak należy ale słychać że nie wciska się pedał płynnie a chrobocze. Przy wyłączonym silniku słychać niby pisk - ocieranie podczas wciskania sprzegła. Dodam że płyn od sprzegła nie był zmieniany od wieków.
Pozdrawiam !
_________________ ^_^
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 21:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 08:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007 Posty: 40 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 09:30
Wchodze teraz do samochodu i wszystko jest tak jak byc powinno. Przejade 30 km i zaczynie chrobotać, postoi z 10 min i wraca wszystko do normy. Dokładnie się temu przyglądne jak tylko zacznie chrobotać.
Mam ten sam problem,widze ze koledze nie daliście odpowiedzi czy idzie sie tego pozbyc ja dodam ze umnie występuje ta dolegliwość jak jest gorąco,tak jak by gdzie brakowało smarowidła,moze ktos pomoże??????
u Ciebie powinien być pod filtrem powietrza przed skrzynią biegów, najprościej wyśledzić po wężyku od pompy sprzęgła
Niestety zdjęciem nie posłużę, gdyż w benzynie jest nieco inaczej
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum