Witam wszystkich i proszę o pomoc
Wlaśnie wróciłem z urlopu znad morza.Po drodze silnik mojego Roverka zaczął zachowywać sie dziwnie.Po parudziesieciu kilometrach zaczął przerywać podczas jazdy a konkretnie podczas dodawania i ujmowania gazu.Nie dzialo sie to płynnie jak powinno tylko silnik zrywał.jak dodałem mocno gaz szedł OK .Zauważyłem rownież skok wolnych obrotów na światlach podczas postoju miał okolo 1500 obr/min.Nie wiem tylko czy przyczyną była włączona klima czy dzialo się tak również bez klimy.Zrywanie silnikas powtarzało się co około 2 godziny i samo znnikało ale było wkurzające.Co z tym fantem zrobić
Ostatnio zmieniony przez firefighter Nie Sie 03, 2008 15:02, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 03, 2008 11:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Najbardziej dziwi mnie to, że po kilkuset kilometrach wszystko wracalo do normy i potem znowu to samo. Zastanawiałem się czy to może być wina przepustnicy ale chyba raczej nie.A jesli chodzi o wysokie wolne obroty to co myślicie??
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 387 Skąd: Wrocław / Lubrza
Wysłany: Nie Sie 03, 2008 18:47
a wjechałeś w jakąś wielka kałużę? z tego co wiem to ta cewka jest w takim miejscu, że jak wpadnie się w dużą kałuże i się ja zaleje to potrafi autko zgasnąć na chwilę, więc być może jakieś niewielkie zalanie może powodować podobne akcje.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 20 Kwi 2005 Posty: 143 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Nie Sie 03, 2008 21:21
niech kolega określi sie jaki rodzaj cewki ma zastosowany w R 200 była jedna cewka z kopułka i palcem rozdzielacza a w 25 hmm nie wiem, ja w pojemności 1.6 mam dwie cewki pod plastikową pokrywą zaworów , jak jest w 25 i silniku 1.4 ??dowiem sie bo czeka mnie zmiana silnika a wracając do tematu ,jak ma kolega jedną cewkę to niech sprawdzi palec rozdzielacza i kopułkę a najlepiej wymieni , kiedy kolega firefighter wymieniał kable i świece
OK postaram się to wszystko posprawdzać na razie jeźdżę trochę przerywa ale nie mam czasu bo pracuję.W kałużę nie wjechałem bo podczs jazdy bylo sucho, po przejechaniu około 50KM sam zaczął przerywać najpierw delikatnie potem coraz mocniej a po 700km sam się naprawił. W drodze powrotnej z Rewala do Wrocławia przerywał a na A4 z Wrocławia doszedł do normy.Teraz po mieście czasem przerywa ale jest to mało odczuwalne.
25 ma dwie cewki - po angielsku coil, na pierwszej i trzeciej swiecy. Ja mam podobny problrm ale skacze mi tylko na niskich obrotach i bardzo zadko. Wymienilem swiece i kable WN i nic, bede musial sprubowac wymienic cewki. Najlepiej wymieniaj w kolejnosci: swiece, kable WN i cewki na samym koncu i to tez pojedynczo a nie dwie naraz, bo troche kosztuja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum