Jak jest przy zakupie to fajnie, ale jak nie ma to po co.
U nas kiedyś przerwał się przewód paliwowy, łapał powietrze. Auto nie chciało zapalić.
Kombinowaliśmy strasznie, żeby zlokalizować usterkę. Gdyby nie było tej osłony od razu byłoby widać.
Najgorzej jak coś grzebiesz przy silniku i Ci śrubka wypadnie i zatrzyma się na tym plastiku. Trzeba wtedy pod samochód wchodzić.
Z drugiej strony, bardziej czyste spód silnika i trochę nawet wycisza odgłosy silnika.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie sadze, tyle co ja juz sie histori naczytalem i slyszalem co sie tam dzialo w Longbridge na produkcji to w miare mi sie udalo kupic Roverka z dnia gdzie mieli dobry dzien w pracy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ja miałem - niestety na szutrowej nawierzchni puściła jedna śruba, potem , pod krawężnik puściła druga, przód opadł - nie miałem jak jechać więc oberwałem tylne - ja szukam
mam juz za 120 uzywke albo za 80 nówke- zastanawiam sie tylko czy warto tą nówke kupic - zeby zaraz nie popęlkała
Ja myślałem i może by tak ktoś wymierzył taka jedna i rozpisał długości na rysunku. Przecież bardzo łatwo takie coś jest z blachy wyciąć sobie, bo mnie ten plastik tez trochę martwi ze popęka jak kolega wyżej mówił.
W te tylne punkty co są do góry wygięte można by L-Winkle przykręcić lub spawać, trochę tych wosków lub mas bitumicznych do konserwacji podwozia, nasza wycinkę zakonserwować i tada mama super osłonę
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum