Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam i mam pytanie. Problem polega na tym,że autko gaśnie no wolnych obrotach. Nie jest to częsty przypadek ale czasami coś go "walnie" i zgaśnie. Gdzie szukać przyczyny.
_________________ Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 12:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 06:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 15:41
Dziadek, ja bym jednak właśnie na wtryski stawiał. Zacinają się i puszczają przelewem, jeśli na kompie wyszło, to rzeczywiście muszą być uwalone, do wymiany i po kłopocie.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Cze 20, 2009 11:59
Miras31, to zależy co padnięte, bo jeśli tylko uszczelniacze, to warto, bo około 150zł będzie kosztować, ale jeśli końcówkę przyjdze wymienić to już około 500zł jeden.
Panowie mam jescze pytanko.Czy jak kupię dwa wtryski z innego Rowerka to będą one chodziły, czy nie ma tam jakiś numerów , które są wklepane w komputer, czy nie trzeba będzie ich ustawiać i czy będą one dawały tę samą dawkę paliwa co te dwa pozostałe(stare).Trochę zagmatwałem ale chyba wiadomo o co chodzi.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Cze 28, 2009 10:02
Miras31, musi się zgadza "górny" numer. Bo rzeczywiście mogą nie ruszyc z innym bo z tego co mi wiadomo w tych silnikach były trzy numery.
Dam później jak już dojdę do siebie zdjęcie poglądowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum