Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Nie Paź 19, 2008 23:24 [R25] Klocki hamulcowe i tarcze
Z tego co wiem w R25 były montowane w dwóch wersjach: pojedyncza niewentylowana i podwójna wentylowana (tak mi sie obiło o uszy).
Jesli tak to ja mam tą pierwsza opcje, a ze nosze sie z zamiarem zmiany hamulcow z przodu bo juz sa na wykonczeniu, a wole cos mocniejszego, a wentylowane sa wiadomo lepsiejsze, wiec tu pytanie czy byłby problem na zmiane niewentylowanych an wentylowane?
Zamotałem starsznie temat no ale takja godzina. Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 19, 2008 23:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bylby problem bo musial bys zmienic rowniez zaciski.Wentylowana tarcza z racji tego ze ma w srodku pusta przestrzen jest grubsza i nie podejdzie do zacisku od pelnej tarczy.Nie koniecznie wentylowana tarcza jest lepsza.Wymyslili ja po to zeby szybciej odprowadzac cieplo ale jak nie jezdzisz sportowo to raczej nei odczujesz zadnej roznicy.Co innego jak bys zalozyl tarcze o wiekszej srednicy.Poza tym tarcze wentylowane sa bardziej podatne na wyginanie sie.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Paź 20, 2008 06:07
Zresztą o hamulcach w serii 200 było milion razy, poszukasz znajdziesz z 10 tematów o tym jakie tarcze, klocki i czy zmieniać zaciski, łącznie z podanymi cenami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum