Wysłany: Pon Sie 18, 2008 22:08 [R45] Problem z odpalaniem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Problem polega na ciężkim odpalaniu gdy poziom paliwa jest na rezerwie.
Powyżej powiedzmy około 10-15 litrów jest wszystko ok. (pali przy pierwszym zakręceniu).
Poniżej tego poziomu muszę go kręcić przez dłuższą chwilę. Objaw występuje tylko przy ciepłym silniku.
Może jakieś sugestie od czego się zabrać lub co może być przyczyną??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 19, 2011 21:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 18, 2008 22:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja tak mialem kiedys jak mialem wode w zbiorniku paliwa.Jak nie lejesz po korek to zawsze sie kondensuje para wodna w zbiorniku.Dlatego zbiorniki z reszta lubia rdzewiec od srodka.No i w paliwie tez niekiedy jest troche wody.Wyjmij pompe jak u Ciebie sie da normalnie i wyczysc zbiornik albo wyjmij caly zbiornik.Mowie co ja zrobilem i bylo pozniej ok.Ewentualnie jeszcz emoze byc juz kiepska pompa.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
To jest diesel więc pompy w zbiorniku nie ma. Często jest tankowany pod korek, a jeśli jest trochę wody to wydaje mi się, że filtr paliwa by ją zatrzymał.
Czy to może być wina niezbyt dobrze działającego zaworu zwrotnego w ręcznej pompce?
Czy ktoś może wie czy jest sitko w zbiorniku przy układzie dieslowskim?
rafalq1 jeśli podejrzewasz, że to zawór zwrotny to wstaw sobie dodatkowy zwór zwrotny, są specjalne do układu paliwowego, koszt to ok 25 zł. Ja wstawiłem między filtrem paliwa, a pompą wtryskową i jestem pewien, że paliwo się nie cofa.
rafalq1, może korek wlewu nie wpuszcza powietrza do baku i nie pcha ciśnienia w ten sposób na pompe wtryskową, załóż sobie zaworek zwrotny pomiędzy filtrem a pompa wtryskową, sprawdx także czy filtr nie jest zapowietrzony
rafalq1, może korek wlewu nie wpuszcza powietrza do baku i nie pcha ciśnienia w ten sposób na pompe wtryskową, załóż sobie zaworek zwrotny pomiędzy filtrem a pompa wtryskową, sprawdx także czy filtr nie jest zapowietrzony
Własnie wymieniłem ręczna pompkę (gruszke) w której jak wiadomo jest zaworek zwrotny(w starej już nie działał). co do filtra to nie jest zapowietrzony (odpowietrzałem ponownie przy wymianie gruszki). Korek wlewu też jest sprawny bo podciśnienie w zbiorniku sie nie tworzy.
Wskazówka dzis zbliżyła się do rezerwy i niemiłe zaskoczenie bo nadal jest problem z odpalaniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum