Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Problem z odpalaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Problem z odpalaniem

ciekawostka
Autor Wiadomość
rafalq1 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 22:08   [R45] Problem z odpalaniem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Problem polega na ciężkim odpalaniu gdy poziom paliwa jest na rezerwie.
Powyżej powiedzmy około 10-15 litrów jest wszystko ok. (pali przy pierwszym zakręceniu).
Poniżej tego poziomu muszę go kręcić przez dłuższą chwilę. Objaw występuje tylko przy ciepłym silniku.
Może jakieś sugestie od czego się zabrać lub co może być przyczyną??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 19, 2011 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 18, 2008 22:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 12:58   

Ja tak mialem kiedys jak mialem wode w zbiorniku paliwa.Jak nie lejesz po korek to zawsze sie kondensuje para wodna w zbiorniku.Dlatego zbiorniki z reszta lubia rdzewiec od srodka.No i w paliwie tez niekiedy jest troche wody.Wyjmij pompe jak u Ciebie sie da normalnie i wyczysc zbiornik albo wyjmij caly zbiornik.Mowie co ja zrobilem i bylo pozniej ok.Ewentualnie jeszcz emoze byc juz kiepska pompa.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
rafalq1 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 17:23   

To jest diesel więc pompy w zbiorniku nie ma. Często jest tankowany pod korek, a jeśli jest trochę wody to wydaje mi się, że filtr paliwa by ją zatrzymał.
Czy to może być wina niezbyt dobrze działającego zaworu zwrotnego w ręcznej pompce?
Czy ktoś może wie czy jest sitko w zbiorniku przy układzie dieslowskim?
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 17:38   

Zobacz ze ni zerknalem ze diesel...Nie przepadam za klekotami,nigdy nie mialem i mam za miar nie miec wiec nie pomoge bo nie znam.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
krystianshoota 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 49



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 18:37   

rafalq1 jeśli podejrzewasz, że to zawór zwrotny to wstaw sobie dodatkowy zwór zwrotny, są specjalne do układu paliwowego, koszt to ok 25 zł. Ja wstawiłem między filtrem paliwa, a pompą wtryskową i jestem pewien, że paliwo się nie cofa.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 07:33   

rafalq1, może korek wlewu nie wpuszcza powietrza do baku i nie pcha ciśnienia w ten sposób na pompe wtryskową, załóż sobie zaworek zwrotny pomiędzy filtrem a pompa wtryskową, sprawdx także czy filtr nie jest zapowietrzony
 
 
 
rafalq1 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sob Sie 23, 2008 20:41   

NEOSSS napisał/a:
rafalq1, może korek wlewu nie wpuszcza powietrza do baku i nie pcha ciśnienia w ten sposób na pompe wtryskową, załóż sobie zaworek zwrotny pomiędzy filtrem a pompa wtryskową, sprawdx także czy filtr nie jest zapowietrzony


Własnie wymieniłem ręczna pompkę (gruszke) w której jak wiadomo jest zaworek zwrotny(w starej już nie działał). co do filtra to nie jest zapowietrzony (odpowietrzałem ponownie przy wymianie gruszki). Korek wlewu też jest sprawny bo podciśnienie w zbiorniku sie nie tworzy.
Wskazówka dzis zbliżyła się do rezerwy i niemiłe zaskoczenie bo nadal jest problem z odpalaniem.
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 12:41   

rafalq1, przeczysc wszystkie kostki przy silniku a szczegolnie przy pompie a nastepnie sprawdz czy w plywaku przy wtyczce jest wszystko ok....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45 iDT] Problem z odpalaniem
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Maj 01, 2014 22:05
Raptile
Brak nowych postów [R45] problem z odpalaniem
seba11917 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Paź 25, 2014 15:40
seba11917
Brak nowych postów [R45] problem z odpalaniem
magneto Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Mar 31, 2015 22:00
magneto
Brak nowych postów [R 45] Problem z odpalaniem :/
Monotonny Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Sty 05, 2016 17:30
Monotonny
Brak nowych postów [MG ZS] Problem z odpalaniem...
bad_gs Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sob Sty 18, 2014 11:37
bad_gs



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink