Pomógł: 18 razy Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 224 Skąd: Międzylesie
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 20:29 [R400] Przycinanie się obrotów
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Panowie licze na was.. wymieniłem w roverze filtr powietrza i auto zaczęło tak jakby głupieć. obroty spadają duzo wolniej niz wcześniej. Poprostu wolniej schodzi z obrotów. Przy tym portafi na bardzo krótko sie zawiesic np przy 1500 czy 2000. Myslałem ze wina filtra wiec kupiłem kolejny ale juz taki sam jak był przed wymiana i problem pozostał.
a tak poza tym problemem to jeszcze jedna rzecz mnie nieco martwi... jak wbijam na skrzyzowaniu czasami na luz to obroty nie spadają tylko sie przywieszaja tak na 1100 na chwile i po kilku sekundach spadają na swoje miejsce (ok 850).
Wydaje mi sie ze związek z tymi rzeczami moze mieć czujnik położenia pedału gazu. kiedyś rover świrował, tzn falowały mu obroty, sam wchodził na wysokie lecz po odpięciu go ustępowało. Jeździłem bez niego ok 500 km i było ok. i nie wiem czy to ma jakiś związek z tymi sprawami ale moze wam pomóc w rozpoznaniu usterki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 19, 2011 21:50, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 20:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a może wybłyskasz sobie błędy kompa jest artykuł na stronie klubowej No i standardowo posprawdzaj sodie przewody do pompy wtryskowei i ogłonie kabelki przy silniku. Może czujnik pedału hamulca wariuje
Pomógł: 18 razy Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 224 Skąd: Międzylesie
Wysłany: Czw Sie 21, 2008 16:48
Komputer nic nie wybłyskał Sprawdzałem przewody i jedna taka okrągła wtyczka pod pompą wtryskową nie była wsadzona do końca... Jutro mam do zrobienia ok 100 km to zobacze czy coś sie zmieniło. A czujnik pedału hamulca? nie wiem który to
PS jak próbuje sciągnąć RAVE to sie strona nie otwiera. też tak macie?
Pomógł: 18 razy Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 224 Skąd: Międzylesie
Wysłany: Nie Sie 24, 2008 21:51
problem z 'powolnym opadaniem obrotow' ustąpił, nie wiem czy to samoistnie sie jakoś wszystko utarło czy moze jednak ta wtyczka. Nadal dręczy mnie przywieszanie obrotów na poziomie ok 1100. Moze opisze dokładniej.. gdy jade na niskich obrotach i włączam bieg jałowy nie opadają one do książkowego stanu czyli ok 850 tylko sie przywieszają. Obrotomierz pozostaje tak przez chwile po czym lekko sie podnosi i szybko opada do normy. Gdy np odrazu puszcze noge z gazu z poziomu ok 2500-3000 spada do stanu optymalnego. Nadal nie wiem co moze byc przyczyną..
Pomógł: 18 razy Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 224 Skąd: Międzylesie
Wysłany: Nie Sie 24, 2008 22:05
to ja nie wiem co jest.. Normalnie techniczny FAQ i z tam jest napisane 'pierwszy dotyczy starszych modeli (...) i jest dostępny tutaj' i wyskakuje ze nie mozna nawiązać połączenia.. na próbe też kolejne dot nowszych modeli próbowałem i to samo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum