Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Przycinanie się obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Przycinanie się obrotów
Autor Wiadomość
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 20:29   [R400] Przycinanie się obrotów
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Panowie licze na was.. wymieniłem w roverze filtr powietrza i auto zaczęło tak jakby głupieć. obroty spadają duzo wolniej niz wcześniej. Poprostu wolniej schodzi z obrotów. Przy tym portafi na bardzo krótko sie zawiesic np przy 1500 czy 2000. Myslałem ze wina filtra wiec kupiłem kolejny ale juz taki sam jak był przed wymiana i problem pozostał.

a tak poza tym problemem to jeszcze jedna rzecz mnie nieco martwi... jak wbijam na skrzyzowaniu czasami na luz to obroty nie spadają tylko sie przywieszaja tak na 1100 na chwile i po kilku sekundach spadają na swoje miejsce (ok 850).

Wydaje mi sie ze związek z tymi rzeczami moze mieć czujnik położenia pedału gazu. kiedyś rover świrował, tzn falowały mu obroty, sam wchodził na wysokie lecz po odpięciu go ustępowało. Jeździłem bez niego ok 500 km i było ok. i nie wiem czy to ma jakiś związek z tymi sprawami ale moze wam pomóc w rozpoznaniu usterki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 19, 2011 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 20, 2008 20:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 21:21   

a może wybłyskasz sobie błędy kompa ?? jest artykuł na stronie klubowej ;) No i standardowo posprawdzaj sodie przewody do pompy wtryskowei i ogłonie kabelki przy silniku. Może czujnik pedału hamulca wariuje :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 16:48   

Komputer nic nie wybłyskał ;) Sprawdzałem przewody i jedna taka okrągła wtyczka pod pompą wtryskową nie była wsadzona do końca... Jutro mam do zrobienia ok 100 km to zobacze czy coś sie zmieniło. A czujnik pedału hamulca? nie wiem który to ;p

PS jak próbuje sciągnąć RAVE to sie strona nie otwiera. też tak macie?
 
 
 
Revolt 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Sty 2002
Posty: 306
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 21:05   

Odświeżam

Czy kolega uporał sie z tym problemem ? i co było przyczyna ?
_________________
http://images84.fotosik.p...0586bcc2med.jpg
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 21:51   

problem z 'powolnym opadaniem obrotow' ustąpił, nie wiem czy to samoistnie sie jakoś wszystko utarło czy moze jednak ta wtyczka. Nadal dręczy mnie przywieszanie obrotów na poziomie ok 1100. Moze opisze dokładniej.. gdy jade na niskich obrotach i włączam bieg jałowy nie opadają one do książkowego stanu czyli ok 850 tylko sie przywieszają. Obrotomierz pozostaje tak przez chwile po czym lekko sie podnosi i szybko opada do normy. Gdy np odrazu puszcze noge z gazu z poziomu ok 2500-3000 spada do stanu optymalnego. Nadal nie wiem co moze byc przyczyną..

PS co z tym rave? nadal nie moge sciągnąć..
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 21:57   

Cytat:
PS co z tym rave? nadal nie moge sciągnąć..


u mnie się ściąga bez problemów :hmm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 22:05   

to ja nie wiem co jest.. Normalnie techniczny FAQ i z tam jest napisane 'pierwszy dotyczy starszych modeli (...) i jest dostępny tutaj' i wyskakuje ze nie mozna nawiązać połączenia.. na próbe też kolejne dot nowszych modeli próbowałem i to samo ;/
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 22:17   

hmm to może masz gdzieś blokadę :roll: spróbuj z innego kompa/adresu IP albo wyłacz firewalla :hmm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 22:18   

ok to coś bede kombinował ;) ale to jutro.. spać idę ;p
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Wieszanie się obrotów
irons122 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Sty 29, 2009 11:20
irons122
Brak nowych postów [R400 1,6 98'] skoki obrotów - czy to normalne
ascaris Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Lip 31, 2010 15:54
greg-si
Brak nowych postów [R400] bzyczenie i spadki obrotów
Mozis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lis 05, 2014 21:58
Mozis
Brak nowych postów [R400 SDi] Dziwne falowanie obrotów.
tronsek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Kwi 10, 2015 19:00
tronsek
Brak nowych postów [R400] słabnie powyżej 2tys obrotów
redmann Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Maj 29, 2014 14:40
Spiewaczek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink