Wysłany: Wto Sie 19, 2008 17:22 [R111] Jak odłączyć immobilizer
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.1 Rok produkcji: wszystkie
Witam wszystkich.
Mój problem polega na tym że chce odciąć fabryczny alarm LUCAS aby muc zamontować nowy . Nie wiem jak:
- odłączyć immobilizer
- zrobić zeby komputer sie nie pokapował ze odłączyłem immobilizer
i dodatkowo pytanko, czy moge otwożyć samochod z uzbrojonym alarmem kluczykiem (pilot nie działa) i odłączyć akumulator (żeby auto nie wyło) i nastepnie zabrac sie za wycinanie immobilajzera, podlaczanie nowego alarmu itp...
Mam nadzieje ze nie namieszalem za bardzo i kazdy zorientowany wie o co mi chodzi z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 00:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak otworzysz auto kluczykiem to nie będzie wyło nawet jak wyciągniesz i włożysz akumulator...
co do reszty to nie wiem... trzeba poszukać sygnału od centralki alarmu do kompa i zamontować coś co będzie go imitować...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Centralka immo jest nad schowkiem. Możesz po prostu wyciągnąć ją całkiem ale wtedy będziesz musiał założyć komputer od wersji bez immo i stracisz centralny zamek. Ewentualnie możesz centralkę rozbroić. ZTCP na Metropower ktoś opisywał, że wystarczy tylko jeden z kabelków zewrzeć do masy ale czytałem o tym tak dawno że nie jestem w stanie więcej pomóc.
jak otworzysz auto kluczykiem to nie będzie wyło nawet jak wyciągniesz i włożysz akumulator...
co do reszty to nie wiem... trzeba poszukać sygnału od centralki alarmu do kompa i zamontować coś co będzie go imitować...
Na tym polega zały problem że bedzie wyło i dodatkowo go nie odpale
I nadal nie wiem co zrobić, pilot sie zepsol i nie ma możliwości jego naprawy, prawdopodobie uszkodziła mi się cewka SMD1210 (taka mała kwadratowa, niebieska) gdyby ktos wiedział jaka jest jej wartość to też by było fajnie ja przypuszczam że 1mikro ale nie udało mi sie dokładnie jej zmierzyć.
W takim razie drogie pytanie bo widze że opcja z wymontowaniem immo odpada.
Czy jak kupie sprawny pilot, wylotuje tego scalaka ktory tam jest i wlotuje tego z mojego pilota (zakładając że on nie jest przyczyną usterki) To czy pilot będzie mi działąć ?
Raczej nie, chyba że jest osobna pamięć oprócz scalaka na pilocie (nie pamiętam a nie będę teraz rozbierać swojego). Wszystkie piloty do roverów po 95r. miały piloty ze zmiennym kodem, przez co pilota trzeba zaprogramować do samochodu (w kostce iso jest interfejs od ECU alarmu, imo, itd). Kiedyś widziałem na jakiejś stronce w internecie piloty samouczące się na kod zienny, ale nie wiem czy działałyby z Roverkiem.
To ja się podłączę pod ten temat. Mam rovera 400 i mam takie pytanko . Czy normalnym jest to, ze jak chce otworzyć auto kluczykiem od strony kierowcy to alarm zaczyna mi wyć ? mogę tylko od strony pasażera ,lub normalnie z pilota . Te auta już tak maja, czy ja mam coś tam poryte Pytam tylko z czystej ciekawości gdyż zawsze i tak otwieram pilotem .
Czy normalnym jest to, ze jak chce otworzyć auto kluczykiem od strony kierowcy to alarm zaczyna mi wyć ? mogę tylko od strony pasażera ,lub normalnie z pilota
powinno być odwrotnie, od strony kierowcy da sie otworzyć bez wycia, a od strony pasażera
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Czy normalnym jest to, ze jak chce otworzyć auto kluczykiem od strony kierowcy to alarm zaczyna mi wyć ? mogę tylko od strony pasażera ,lub normalnie z pilota
powinno być odwrotnie, od strony kierowcy da sie otworzyć bez wycia, a od strony pasażera
No, czyli mam odwrotnie hah , ale dopóki z pilota mogę otwierać to za naprawianie tego sie nawet nie zabieram .
Może R inoxa miał kiedyś kierownicę po drugiej stronie...
Nie raczej nie, ja osobiście autko przywiozłem z Włoch, jedynym włascicielem był takze Włoch , no chyba ze makaroniarze zrobili zamiankę , tylko pytanie po co ? Jak auto było uzytkowane w Itali i było tak kupione wsalonie . Podobno
Po to że złodziej myśli że jak rozbroi zamek po stronie kierowcy to alarm się nie włączy. A dla właściciela żadna różnica czy będzie wstukiwać (o ile w ogóle kiedyś to nastąpi) kod immo z lewej czy z prawej strony...
Witam mam ten sam problem .
Rover 400 rocznik 2000 silnik 1,4 benzyna - gaz .
Czy może mi ktoś pomóc co zrobić a mianowicie zaczęło się od tego iż mój samochód zaczął szarpać na małych obrotach wiec kupiłem nową kopułkę palec przewody i świece po wymianie samochód mi zapalił i było dobrze lecz po przejechaniu może 500 metrów po prostu padł .
Nie mogłem ponownie go zapalić .
Po podłączeniu jak widzę ze jest problem z immobilizerem . Pilot otwiera drzwi i zamek działa lecz nie mogę zapalić samochodu . Po podpięciu komputera wyskoczył mi jego właśnie błąd .
Teraz nasuwa mi się Pytanie co robić ? .
Może to jest słaba bateria i jego gdzieś nie łapie ( jest przypięty obok kluczyka ) .
Czy mogło by być ze padł pilot choć otwiera centralke ?
Czy można uruchomić silnik nie niszcząc centralki .
Czy można by było jakoś odłączyć immobilizer na stałe ?Jeśli tak to proszę opisać jak to zrobić . Kto może mi pomóc bardzo proszę o kontakt tel 725867811 bądź poprzez Email t.kaczynski@tlen.pl
w tych samochodach nie ma czegoś takiego jak "błąd immobilisera"
Interfejs się nie dogadał z Twoim samochodem. Szukaj przyczyny gdzie indziej. Może po prostu wsuwka sie z rozrusznika zsunęła...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie pomogło nic . Z pilota mogę normalnie otworzyć samochód i tak dalej . Nie mogę go uruchomić. Ucieka mu Iskra zapali na sekunde i gaśnie po czym nie zapala .
Nie możesz sobie tak żonglować komputerami jak ci się podoba.
Jeden zestaw to komp silnika, centralka immo oraz piloty, działają tylko w całości, jak włożysz cokolwiek innego to trzeba programować albo przelutować pamięci od nowa.
PS. w każdym dziale masz przynajmniej kilka tematów o immo, dlaczego piszesz w dziale nieodpowiednim dla twojego modelu samochodu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum