Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 105PS.] tarcze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 105PS.] tarcze
Autor Wiadomość
szeryff 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 110
Skąd: Myślenice



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:44   [MG ZR 105PS.] tarcze

Witam wszystkich, chciałbym zmienić tarcze hamulcowe w swoim MG ZR . Zastanawiam sie nad zakupem tarcz wentylowanych, ale czy ma to jakieś znaczenie, gdy wcześniej i aktualnie mam pełne ,zwykłe... podejdą wentylowane i nie bedzie trzeba zmieniać zacisków, czy kupić pełne... prosze o opinnie z góry wszystkim dziękuje pozdrawiam!
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:47   

Ja polecam Brembo MAX.http://www.hamulce.net/Breminfo.htm
 
 
szeryff 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 110
Skąd: Myślenice



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:50   

ale jest jakieś znaczenie czy wentylowane czy pełne czy mozna śmiało dołożyć i kupić wentylowane... hmm?
 
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:53   

Można o ile odpowiadają wymiarom fabrycznych. Wentylowane,nacinane mają krótszą żywotność ale nie ma nic za darmo.
Ostatnio zmieniony przez danielsonicl Wto Wrz 02, 2008 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:54   

szeryff napisał/a:
ale jest jakieś znaczenie czy wentylowane czy pełne czy mozna śmiało dołożyć i kupić wentylowane... hmm?


Ma znaczenie bo maja inne wymiary i zaciski nie pasują
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
laska3001 




Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Poznań/Koziegłowy



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:55   

szeryff napisał/a:
ale jest jakieś znaczenie czy wentylowane czy pełne czy mozna śmiało dołożyć i kupić wentylowane... hmm?


wentylowane są grubsze i mogą nie podejść
_________________
...Cmentarze są pełne ludzi którzy mieli pierwszeństwo...
 
 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:55   

szeryff napisał/a:
ale jest jakieś znaczenie czy wentylowane czy pełne czy mozna śmiało dołożyć i kupić wentylowane... hmm?


Oczywiście , że nie jest to bez znaczenia jakie!
Wentylowane są przeznaczone do bardziej sportowej jazdy gdzie częściej korzysta się z hamulców!
mają wyższą sprawność i efektywność w porównaniu do tradycyjnych!
jednak nie potrafię Ci powiedzieć czy będą pasowały do stand. zacisków.
Zapytaj najlepiej w sklepie motoryzacyjnym.
Tam mają katalogi i powinni wiedzieć.
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
 
 
 
szeryff 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 110
Skąd: Myślenice



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 20:57   

czyli najlepiej podjechać do zakładu naprawczego i zapytać gościa który będzie sie z tym bawił, żeby sprawdził i w tedy kupie odpowiednie....
 
 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:00   

szeryff napisał/a:
czyli najlepiej podjechać do zakładu naprawczego i zapytać gościa który będzie sie z tym bawił, żeby sprawdził i w tedy kupie odpowiednie....


A po co masz zapłacić za "oglądanie"?
Przecież w sklepach mają katalogi i sprawdzą Ci za free ...
Bez "rozbierania"...
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:02   

Nie wejda wentylowane.
 
 
szeryff 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 110
Skąd: Myślenice



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:03   

ok. podjadę do sklepu i zapytam jak tam zalecają do tego modelu i tej mocy.
 
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:04   

Nacinane wejdą
 
 
laska3001 




Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Poznań/Koziegłowy



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:09   

jakby co to tu masz coś podobnego: http://forum.roverki.eu/v...cze+wentylowane
_________________
...Cmentarze są pełne ludzi którzy mieli pierwszeństwo...
 
 
 
szeryff 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 110
Skąd: Myślenice



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:19   

myśle że te nacinane tez nie były by złym pomysłem, co myślicie?
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:27   

Wydaje mi się, że nie kupisz pełnych nacinanych, musiałbys dać do frezowania. Nie dawno wałkowałam ten temat. Nie do końca jestem przekonana czy warto kombinować czy po prostu kupic dobry zestaw np ATE
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:36   

Sa pelne nacinane, ale czy warto? Wedlug mnie nie, jezdzilem na takich i klocki lecialy 2-3 razy szybciej niz przy gladkich. Wentylacji praktycznie te naciecia nie polepszaja, za to pieknie scinaja klocki :)
 
 
laska3001 




Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Poznań/Koziegłowy



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 21:38   

Też mogę polecić zestaw ATE
Sam taki założyłem i stwierdziłem że w końcu mam hamulce :mrgreen:
_________________
...Cmentarze są pełne ludzi którzy mieli pierwszeństwo...
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 22:42   

Wentylowane maja sens, bo sie nie beda gotowac i puchnac, ale to moze sie wiazac w ZR105 z wymiana calych zaciskow co juz znacznie podnosi koszt zabawy i trudnosc modyfikacji.

Pytanie czy styl jazdy i warunki tego wymagaj, jesli odp tak , to w hamulce zawsze warto zainwestowac.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 22:43   

CO nie beda???
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 08:00   

Nacinane to nie wentylowane,nacięcia mają za zadanie odprowadzenie gazów,które powstają przy hamowaniu.
Ja też je miałem i polecam je,a to że szybciej się zurzywaja klocki to normalne,tylko takich tarcz nie zakłada się po to by wyrzucać na luz 300m przed krzyżówką.
Nie ma nic za darmo chce się auto zatrzymać szybciej,trzeba częściej wymieniać klocki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 105PS 2004r] opony dunlop - opinie
szeryff Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sro Lip 02, 2008 18:24
dante27
Brak nowych postów [220 '97 2.0 D] Tarcze i klocki
matlacz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 35 Wto Sty 27, 2009 11:58
Remigiusz
Brak nowych postów [MG ZR 1.4]tarcze hamulcowe
dcz19 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Wto Cze 29, 2010 08:17
marcin316
Brak nowych postów [MG ZR 160] - Tarcze Indiglo
krzychunh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sro Kwi 08, 2015 22:25
Magic79
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ R25 ] przednie tarcze
Drwal85 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Lip 04, 2013 14:16
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink