Jak w temacie. kupiłem roverka od znajomego jego siostra jezdziła nim 3 lata i nie przeszkadzało jej że zgrzyta skrzynia przy 3 tys. obr. kiedy zmienia sie bieg ale mnie to irytuje i jestem pewien że jeśli tego nie zrobie to po prostu zajade skrzynie.
Chodzi mi dokładnie o to, że wkładając jedynke słyszalny jest zgrzyt. zmiana biegu powyżej 2 tyś kończy sie takim samym zgrzytem. dopiero z 3 na 4 i 5 bieg zgrzyt zanika.
Co może być przyczyną
aha. jeszcze przy mniejszych predkościach względem biegu słychać buczenie.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 22:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sprzeglo moze dobrze nie wysprzeglac bo np wyciagnela sie linka, jesli tak duzej jezdzila istnieje grozba uszkodzenia synchronizatorow w skrzyni,ale to na koncu
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 23:56
hmmm możliwe ze jest tak jak pisze AndrewS, ja bym jeszcze przed wydzieraniem skrzyni biegów sprawdził czy są choć śladowe ilości oleju w skrzyni a linka powinna mieć regulację naciągu sprężyna na pancerzu przy ścianie grodziowej(sam tak mam) lub przy samej skrzyni(nie wiem jak wygląda ale napewno są dwa rodzaje regulacji), a później bym się zastanawiał na resztą
Byłem u mechanika na jeździe próbnej i z tego co wywnioskowaliśmy to wydzieramy skrzynie i wtedy bedziemy widzieć co si ę dzieje. na pewno poszło synchronizatory.. 4 sztuki.
[ Dodano: Czw Wrz 25, 2008 21:31 ]
prosze admina o przeniesienie tematu do kosza. Nie aktualne !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum