Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 10 Skąd: ostroleka
Wysłany: Nie Lis 30, 2008 18:18 [Freelander] Spalnie w granicach 12 litrów
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
witam wszyskich, od pewnego czasu zauwazylem zwiekszone spalanie u mojego fredka w granicach 12 litrow cykl miejski i ok 9-10 litrow trasa ,w zwiazku z tym mam pytanie ile one tak naprawde powinny palic,i co moze byc przyczyna tak wysokiego zuzycia paliwa,sprawa nieszczelnego ukladu nie wchodzi w gre gdyz wszystko zostalo sprawdzone a takze zostal zmieniony filtr paliwa pod maska,cisnienie opon tez jest wporzadku
wielkie dzieki zawszelkie podpowiedzi
p,s zauwazylem niewielki spadek mocy na zimnym silniku ktory zanika po paru minutach
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 18:59, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 30, 2008 18:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Lis 30, 2008 21:05
szukaj tego za filtrem powietrza a przed turbiną. To jest kawałek rury w układzie dolotowym i jest do tego podpięta wiązka przewodów. Najłatwiej sprawdzić wypinając wtyczkę. Powinien być żywszy silnik a spalanie powienno... wzrosnąć.
Ale piszesz że wymieniłeś filtr paliwa ale on do spalania ma tyle co nic, filtr powietrza prawdopodobnie bedzie winowajcą
[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 21:10 ]
o już widzę, przepływkę masz zaraz za obudową filtra powietrza
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 10 Skąd: ostroleka
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 12:36
a wiec tak filtr powietrza byl zmieniany w tym samym czasie co paliwowy czyli ok 3 tys km,bylem dzis tez na komputerze i nic nie wykazuje ,czy przyczyna moze byc pompa paliwowa ta w zbiorniku , z tego co slyszalem one czesto lubia szwankowac w bezyniakach i jak to sie ma do diesli gdyz pompy sa te same atak przy okazji ile pala wasze 620 dzieki
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 13:55
jakby Ci szwankowała pompa w baku to nie silnik nie dostawałby paliwa, a jakby pompowała za dużo to i tak nadmiar wróciłby do baku. Dawką paliwa do silnika steruje komputer a pompa jest osobna CR.
Może Ci hamulce trzymają...
2.0 td z 99roku ma chyba diesla serii L. A jeśli tak, to nie ma pompy w baku. Ale co moze być ptrzyczyną takiego spalania Odepnij przepływomierz, to po pierwsze. Po drugie jakie trasy robisz, czy temp. silnika jest właściwa Czy dynamika auta sie nie pogorszyła wraz ze wzrostem spalania Na zimno nie pałuj silnika bo turbinę załatwisz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 10 Skąd: ostroleka
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 18:52
a wiec tak hamulce raczej nie trzymaja gdyz nic sie nie grzeje i jestem wstanie go popchnac,po drugie trasy robie rozne, po miescie odcinki ok 10km a w poza miastem tak do 70km,ale ostanio glownie miasto,muwisz odepnij przeplywke ico dalej, mam tak jezdzic z odpieta czy jak ,odpielem dzis wtyczke i zadnej roznicy nie zauwazylem(atak wogole za co ona odpowiada ,dynamika silnika raczej normalna ,czasami mula zlapie jak zimny ale na kompie nie pokazalo zadnych bledow,cisnienie turbiny jest tez w normie 1.8 atmosfer
ico wy nato
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum