Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Sie 29, 2008 13:07
Moim zdaniem powinna pasować bez problemu skoro pochodzi z dokładnie takiego samego silnika, no ale nie chcę wchodzić w kompetencje PHJOVI . Ja zastanowiłbym się jednak nad próbą regeneracji własnej. Może się okazać, że koszt będzie mniejszy, zależy jakiego znajdziesz fachowca. Czasem wystarczy zrobić czyszczenie nastawnika, wymienić czujnik temperatury paliwa i kilka drobnostek, a potem dobrze wszystko ustawić. Dobry fachowiec powinien to zrobić bez problemu i wziąć za to podobne pieniądze bądź mniejsze jeśli okaże się, że roboty nie jest tak dużo. Kupując używkę nie masz pewności czy będzie w dobrym stanie.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 274 Skąd: Toruń
Wysłany: Pią Sie 29, 2008 14:04
thef napisał/a:
Czasem wystarczy zrobić czyszczenie nastawnika,
Dokladnie tak, w Lublinie w warszatacie za tą pracę skasowano 250 PLN, w tym mycie, woskowanie i czyszczenie wnątrza auta
A ta pompa o którą pyta sokol8811 jest od TDI.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sokol8811, jakie sa usterki w aucie ze chcesz wymieniac pompe? Ja p[ompe do silnika SDi 105kM mam o wiele taniej jezlei chcesz to zapraszam 517 465 654, chociaz wolalbym pomoc niz inkasowac od Ciebie nie potrzebne pieniazki(miejmy taka nadzieje)
Jary, ROVERKI NIE MIAŁY OZNACZEŃ SILNIKÓW TDI ZE STAJNI VAG!!! Roverki miały oznaczenia silnika SD, SDi, iTD
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 18:51
orobra napisał/a:
130pln,robocizna+wymiana
Trochę się cenią, 80zł za zdjęcie obudowy górnej silnika (3 śrubki), dekla pompy (4) i wymianę czujnika (2) czyli około 15 minut roboty, to chyba zdzierstwo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum