Witam,
Ponieważ już niedługo nadejdą chłodniejsze dni, mam mały problem do rozwiązania.
Powietrze, które wieje z nawiewu jest ledwo letnie.
Czy termostat może być uszkodzony, jeżeli wskaźnik temperatury po nagrzaniu się silnika jest na środku skali?
Czy może to być spowodowane złą jakością płynu chłodniczego?
Zastanawiałem się dodatkowo nad płukaniem nagrzewnicy ale obawiam się jej rozszczelnienia.
Jaka jest wasza opinia na ten temat?
Układ raczej nie jest zapowietrzony (naciskałem węże wg. wskazówek).
Zawór przy grodzi również ustawiałem od strony silnika.
W ostateczności zastanawiam się nad wymianą nagrzewnicy. Czy ktoś to robił i na ile problematyczne jest to?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 09:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 206 Skąd: Złoty Stok
Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 09:43
Miałem podobny problem,przepłukałem nagrzewnicę domowymi sposobami pomogło ale jeszcze chyba za mało tego płukania,są też środki czyszczące układ chłodzenia,dodaje się go i po pewnym okresie wymienia się płyn,ale jeszcze tego nie próbowałem.
_________________ Człowiek nie wielbłąd musi się napić
ja bym przepłukał nagrzewnicę. Kumpel w 420SDi miał podobny problem i płukanie w zakładzie od chłodnic (1h czasu + kilkadziesiąt PLN) rozwiązało problem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum