Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Nierówna praca silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
marcelo0506 



Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Poznań/anglia



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 16:47   [R75] Nierówna praca silnika
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Jeszcze trochę i będe zdesperowany:(
A więc mój roverek chodzi nie rwno odkąd go mam, obroty wahają się około 50 w dół i w góre tak delikatnie, wymieniłem:
-silniczek krokowy
-załorzyłem czujnik temp. powietrza bo go nie było
-świece platynowe w grudniu
-dziś kupiłem nową cewkę że zweryfikować moje
-wyczyściłem kolektor dolotowy wraz z przepustnicą
no i k..... nic
silnik dostał lepszej dynamiki ale nic po za tym broty jak chodziły tak chodzą i przy okazji d tej nie równej przypuszczam pracy zaczeła siadać któraś z poduch więc się delikatnie jak narazie trzęsie wrrrrr.
pomurzcie bo mi już pomysłów brakuje:(
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Cze 13, 2011 10:59, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 03, 2008 16:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin




Wysłany: Pią Paź 03, 2008 18:08   

podłącz auto do komputera diagnostycznego... problemem jescze może być sonda lambda, możesz mieć jakąś nieszczelność w dolocie i wężykach podciśnieniowych... i pewnie jeszcze parę innych drobiazgów :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 20:28   

a może coś z wtryskami ? Mam tak samo w scenicu DCI
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 03, 2008 20:30   

sTERYD napisał/a:
problemem jescze może być sonda lambda, możesz mieć jakąś nieszczelność w dolocie i wężykach podciśnieniowych... i pewnie jeszcze parę innych drobiazgów :/

Skoro był w ogóle odłączony jakiś czujnik, to pod maską można spodziewać się różnych niespodzianek po poprzednim właścicielu(-ach)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
marcelo0506 



Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Poznań/anglia



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 15:58   

hehe już nawet zapomniałem że sondę też wymieniłem w zeszłym tygodniu,
niewiem ale mam już tego dość, nieszczelnośc przy dolocie hmm wymieniłem uszczelke pod kolektorem 2 tygodnie temu bo mi woda ciekła i jest ok jedyna nieszczelność to rura od filtra powierza nie jest założona przy pomocy obejmy tylko wciśnięta na przepustnicę.

wtryski wyczyściłem jak zdejmwałem kolektor ssący
:( załamka

Ktos wie może wogule jaka kompresja powinna być na cylindrach??
 
 
 
eszet 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 156
Skąd: Osiek k/Oświęcimia



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 18:02   

Ale chodzi ci tak naprawdę o falowanie obrotów silnika,czy raczej o to,że czasem "wypada "jeden cylinder na jałowym - bo u mnie to właściwie normalne i nawet sobie tym głowy nie zawracam,tym bardziej,że nie ma wpływu na osiągi i spalanie.
_________________
Był Roverek....i jeszcze będzie !! !
 
 
marcelo0506 



Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Poznań/anglia



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 19:21   

kurde dokładnie coś takiego, ja też sobie tym głowy nie zawracałem tylko tyle że od tego się silnik trzęsie na tyle że mi poducha padła i trzesię się teraz cały samochód, co mi z tego że wymienie poduche jak zachwile pewnie poleci następna :(
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Paź 04, 2008 20:23   

marcelo0506 napisał/a:
to rura od filtra powierza nie jest założona przy pomocy obejmy tylko wciśnięta na przepustnicę.

No to dlaczego jeszcze obejmy/opaski zaciskowej nie założyłeś? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
marcelo0506 



Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Poznań/anglia



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 20:58   

bo jej niemam :D
to moze być tego przyczyną??w żadnym aucie czegoś takiego nie widziałem
kurcze założe chociaż zastanawiam się jeszcze nad kablami które dochodzą do cewek bo ta rurka plastikowa na zatrzaskach jest trochę pokiereszowana ale niemam zielonego pojęcia czy pomoże.

[ Dodano: Sro Lis 05, 2008 17:52 ]
no więc podłączyłem kompa, nie wyczytał żadnych błędów, odczyt wskaźników jest w załączniku może to coś komu podpowie.. coprawda obejmy jeszcze nie założyłem...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nierówna praca silnika
zajaczekrmcf Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Maj 29, 2014 15:32
zajaczekrmcf
Brak nowych postów [R75] Nierówna praca silnika
marcelo0506 Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Sie 25, 2008 21:23
marcelo0506
Brak nowych postów [R75 ] Nierówna praca silnika
sylwesterd Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Mar 27, 2008 20:19
sylwesterd
Brak nowych postów [R75] Nierówna praca silnika i stuki 2.0 V6
malyk1990 Rover serii 75, MG ZT 12 Nie Maj 31, 2015 20:23
syrtyr
Brak nowych postów [R75] Nierówna praca silnika + dymek
Bulway Rover serii 75, MG ZT 29 Wto Sie 03, 2010 19:53
mirekbuk120



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink