Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Mamm dziwne stuki w przednim zawieszeniu. Wymieniłem już wachacze górne i dolne łączniki stabilizatora itd. ale mimo to stuka przy np zjeżdzaniu z krawężnika albo np gdy najade na dziurę i gdy koło podskakuje do góry to cisza ale gdy opada to w tedy jest stuk
Nie dobierałem sie jeszcze do amorów czy tam może tkwić przyczyna??
Jezcze zauważyłem dziwny dzwiek (jakby udeżyć czymś w sprężyne) przy skręcie kołami
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 24, 2011 23:31, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 09:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wymieniłem już wachacze górne i dolne łączniki stabilizatora itd.
Cytat:
Wymieniłem już wszystko
Nie chce Ciebie martwić, ale do "wszystkiego" to brakuje sporo, np. wahacze dolne, łączniki stabilizatora, amortyzatory.
Stawiam na wahacze dolne (sworzeń).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie chce Ciebie martwić, ale do "wszystkiego" to brakuje sporo, np. wahacze dolne, łączniki stabilizatora, amortyzatory.
Stawiam na wahacze dolne (sworzeń).
Ja bym ZACZĄŁ od dolnych sworzni - jeśli to one stukają, to może spotkać Cię bardzo niemiła niespodzianka - pęknięty sworzeń (a tak kończy się za długie stukanie) = złożone zawieszenie (koło kładzie się poziomo pod autem) - przy małej prędkości to tylko uszkodzenia blacharskie - błotnik, nadkola, drzwi, może słupek, przy większej - utrata kontroli nad autem...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Wachacze dolne wymienione
Tak jak pisalem nie wymieniłem jeszcze tylko amortyzatorów
Sprawdzałem w warsztacie który robi zawieszenia i stwiedzili brak gdziekolwiek luzów, dlatego pisze na forum moze ktos ma to samo
pęknięty sworzeń (a tak kończy się za długie stukanie) = złożone zawieszenie (koło kładzie się poziomo pod autem) - przy małej prędkości to tylko uszkodzenia blacharskie - błotnik, nadkola, drzwi, może słupek, przy większej - utrata kontroli nad autem...
patrz ostatni przypadek na Zlocie letnim przy hamowaniu całe szczeście predkośc już była mała ...
patrz ostatni przypadek na Zlocie letnim przy hamowaniu całe szczeście predkośc już była mała ...
Albo nie tak dawno R420D Tomi'ego i tu było gorzej, bo nic nie stukało - wada materiału i już - na szczęście też było wolno.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
simion0, Dolne sworznie sprawdz, koncowki drazkow oraz gumy stabilizatora, mozesz takze posprawdzac tuleje drazkow, jezeli wymienia sie zawieszenie to juz robmy wszystko a nie ze to jeszcze wytrzyma 10 tyś a potem kaput bo przez wykonczony jeden material zalezny od drugiego to ten nowy drugi wykancza sie dwa razy szybciej...
Wiec nie bardzo wiecie co może być przyczyna?? Tylko mnie straszycie złożeniem się koła
Mama ndzieje ze do tego nie dojdzie ba tak jak pisałem wymieniłem wahacze dolnejak i górne na żadnych sworzniach nie ma luzów.
Wiec chciałem sie teraz dobrac do amortyzatorów. Są tak jakieś łożyska pod kielichami Jest możliwośc ze one przy wiekszym luzie moga dawać tean stłumiony stukot??
Tylko mnie straszycie złożeniem się koła
Mama ndzieje ze do tego nie dojdzie ba tak jak pisałem wymieniłem wahacze dolnejak i górne na żadnych sworzniach nie ma luzów.
Nieee... Napisałeś:
simion0 napisał/a:
Wymieniłem już wachacze górne i dolne łączniki stabilizatora itd.
Gdybyś korzystał ze znaków przestankowych, to może zrozumielibyśmy, że wymieniłeś "wahacze dolne i górne" oraz "łączniki stabilizatora itd.", a tak to tylko zastanawiałem się co to są "dolne łączniki stabilizatora itd.".
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Patrząc na różne ciekawe określenia spotykane w opisach "technicznych" czytając to uznałem, że chodzi o łączniki stabilizatora, a że "dolne" - bo są raczej na dole niż na górze samochodu/zawieszenia.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum