Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 20:24 [R75] Schemat zbiornika paliwa.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Czy mógłbym prosić o jakiś schemat zbiornika paliwa, albo o jakieś wskazówki w którym miejscu dokładnie szukać w RAVE. Przydałoby się też to jakie ma zadanie dokładnie pompa w baku. W 100% jestem pewny, że się sypie, bo ciągnie powietrze, a na dodatek opiłki z niej lecą do pompy CR i zatykają zawór, nawet filtr nie daje rady wyłapać takiej ilości, dziwię się, że ona jeszcze chodzi.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 11, 2010 21:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 20:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 14 razy Dołączył: 20 Kwi 2005 Posty: 143 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 09:05
nie wiem czy coś pomogę ale w rawe można poszukać w następujący sposób po kolei włączasz RAVE--- technical information----rover 75----workshom manual----- servis procedures------fuel delivery system diesel (bo chodzi Ci o diesla.Mam nadzieje że coś znajdziesz
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 18:15
A czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa pompa w zbiorniku? Jakie ma zadanie, oraz jaka jest jej budowa, dokładnie chodzi o rurki plastikowe. Gdzie one prowadzą. Mam tego typu problem, że pompa przy silniku pompuje powietrze i jednocześnie słychać jak bulgocze w zbiorniku.
A czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa pompa w zbiorniku? Jakie ma zadanie, oraz jaka jest jej budowa, dokładnie chodzi o rurki plastikowe. Gdzie one prowadzą. Mam tego typu problem, że pompa przy silniku pompuje powietrze i jednocześnie słychać jak bulgocze w zbiorniku.
temat dość stary, mozę już rozwiązałeś zswój problem, ja takze ten temat przerobiłem od podszewki i za głowę się łapałem jak to wszystko funkcjonuje:
jak zauważyłeś są dwie pompy, jedna przy auku (główna) i jedna w baku (wspomagająca i przelewowa)
bak jest pod tylnim siedziskiem, są do niego dwa otwory, pompa jest pod otworem za pasażerem, za kierowcą jest filtr (stały i niewymienny)
pompa tłoczy paliwo do filtra z tego dalej do pompy przy aku.
w samym baku jest mnóstwo przeróżnych rureczek, a on sam jest podzielony na dwie komory. Gdy jest full paliwa to no problem, przeleje się ono samo między nimi, gdy jego ilość jest znacznei mniejsza to pompa wyrównuje ten poziom w obydwu komorach. jak to wszystko dział ciężko opisać i wskazany byłby jakiś schemat. dodam jeszcze że nadmiar paliwa którego nie zużywa silnik trafia poprzez chłodnicę paliwa ( przy tylnim prawym kole) do komory przy pompie w baku
ja swoją takze wymieniałem mimo, że stara działała, to nie tłoczyła paliwa jak nalezy. rozebrałem ją i plastki wewnątrz były potopione. z całej tej roboty najtrudniej jest chyba zdjąć rurkę która dochodzi do zestawu pompki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum