Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: chorzow
Wysłany: Wto Lip 01, 2008 09:40
rafalq1 napisał/a:
Proponuję zwiększyć średnicę dysz o około 0,2 mm i mnożnik będzie niżej.
Ile jest przejechane na tej instalacji
hi
przejechałem ok 15 kkm
dyszami i przykładka listwy wtryskowej blizej wtryskow ,zajme sie w sobote.
Chce wymienic rowniez listwe wtryskowa na szybszą.
Wydaje mi się, że szybsza rampa jest niepotrzebna. Czas na wolnych jest 2,7 ms szybsze potrzebne są przy czasach poniżej 2 ms. Proponuję jeszcze przed rozwiercaniem dysz obniżyć ciśnienie na reduktorze do 1,15 - 1,10 i wyregulować mapa powinna się obniżyć. Oczywiście nie zapominamy przy tym że trzeba również w zakładce parametry zmienić ciśnienie robocze.
Zgadza się ten parametr się zmienia sam w czasie autokalibracji ale w czasie regulacji zmieniamy go ręcznie. Co do ciśnienia na reduktorze to moja pomyłka, z obniżeniem ciśnienia podniesie się mnożnik. Pozostaje więc rozwiercenie dysz.
Dokładnie, kierowca i pasażer z laptopem i jazda na drogę. Regulujemy w różnych warunkach.
Mianowicie normalna jazda, potem z gazem w podłodze, jeszcze trochę po trasie itrochę pod górkę żeby mieć odczyty małego i maksymalnego otwarcia wtrysków. Na koniec regulacja na biegu jałowym.
Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: chorzow
Wysłany: Czw Lip 03, 2008 21:35
bartko100 napisał/a:
Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba
hi
a cos konkretnego
rozumiem, ze mam za male dysze i zeby dawka byla ok stag wydluza czas wtrysku ,czyli mnoznik wyzej.
czyki jak rozwierce dysze objetosc lpg bedazie wieksza w krotszym czasie i mnoznik bedzie nizej.
Brt: czerwony zarezerwowany dla administracji
Ostatnio zmieniony przez Brt Pią Lip 04, 2008 23:47, w całości zmieniany 2 razy
Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba
hi
a cos konkretnego
rozumiem, ze mam za male dysze i zeby dawka byla ok stag wydluza czas wtrysku ,czyli mnoznik wyzej.
czyki jak rozwierce dysze objetosc lpg bedazie wieksza w krotszym czasie i mnoznik bedzie nizej.
Brt: czerwony zarezerwowany dla administracji
stag wydłuża czas wtrysku ale valtec nie zdąży podać odpowiedniej dawki w określonej jednostce czasu potrzebnej na wtrysk paliwa
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: chorzow
Wysłany: Nie Lip 27, 2008 22:25
hi
tak jak pisalem wczesniej dobralem sie do dysz, przygotowany bylem w wiertelka itp ale po zmierzeniu srednicy dysz...zglupialem.
Okazalo sie, ze mam, 3,2 mm, i jedyne co zrobilem to listwe przenioslem pod kolektor co dalo wymierny wynikl w dlugosci wezykow ok. 7 cm. nastepnie oczywiscie kalibracje...i mnoznik tak samo wysoko. Cisnienie nie spada na reduktorze, sonda oscyluje idealnie.
I teraz pytanie co radzicie zrobic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum