Drodzy forumowicze, nie wiem co sie stało mojemu MG. Przerywa mi jakby było złe paliwo, dodam ze po tankowaniu zrobiłem ok 60km i mruga kontrolka (nie wiem kokładnie od czego ona jest) od prądu lub zapłonu koloru pomaranczowego.... po dodaniu gazu na postoju i na biegu przerywa i nie chce jechać... co może byc przyczyną /dodam że dzisiaj autko było solidnie myte/
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 19:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przerywa praca silnika = problem z mieszanką paliwową lub zapłonem.
A powodów powyższego może być niezmierzone multum.
Jeśli instalacja paliwowa - to albo zła jego jakość, albo instalacja paliwowa niedomaga - złe ciśnienie paliwa (pompa paliwa pada, zanieczyszczenia w układzie, zabity filtr paliwa, zapchane wtryski, itd..) albo osprzęt instalacji - regulator ciśnienia paliwa, itd..
Jeśli zapłon - to albo przewody zapłonowe przebijają, albo kopułka zanieczyszona i iskra bocznikuje na masę, albo palec rodzielczy uszkodzony, albo świece mają złą przerwę, są źle dobrane albo już wyjeżdżone, albo osprzęt zapłonu = czujnik położenia wału, zestaw przekaźników silnika, komp silnika.
Może być też to winą osprzętu i czujników silnika - zanieczyszcenia, uszkodzenia, nieszczelności, itd.
Co najmniej - zespół przepustnicy (czujnik położenia przepustnicy, silniczek krokowy przepustnicy, kanalik obejściowy w przepustnicy) - drożność, regulacja, szczelność, sprawność, itd..), czujniki temp silnika - czujnik temp cieczy i temp. powietrza w dolocie, czujnik podciśnienia, czujnik położenia wału, sonda lambda, itd... Sprawność, przejście na liniach sygnałowych, sprawność zasilania, itd....
Gdybać można tak do późnego wieczora. Za mało konkretów.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum