Silnika wyjmowac nie trzeba, wystarczy go podeprzec i odkrecic lape ktora go trzyma od strony rozrzadu. Nie jest to wygodne, ale wykonalne. Szczegolowy opis w RAVE.
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
A mogę linka na tą stronke Tomiego ? W sumie w zestawach rozrządu przeważnie pojawiają się te koła, a czy wymieniać czy nie ? Można ryzykować:)
tomateam.pl prowadzi Tomi zmieniając rozrząd, wymienia się najczęściej pompę i napinacz. Ja nie słyszałem żeby ktoś koła zębate wymieniał przy okazji rozrządu, chyba że po rozebraniu okaże się, że są wytarte...
A może Ci chodzi o zestawy do wymiany przy łańcuchu rozrządu - tam się chyba wymienia kółka również, ale MG mają paski
Ostatnio zmieniony przez marcinmarcin Sro Wrz 24, 2008 19:28, w całości zmieniany 1 raz
A to już wiem:).Hmm można się sprzeczać ich żywotność też nie jest wieczna.Tak mnie to zastanawia ponieważ zauważyłem zestawy do innych aut gdzie dochodzą te koła pasowe.Być może zbędne..
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 19:28
Jarek3 napisał/a:
A to już wiem:).Hmm można się sprzeczać ich żywotność też nie jest wieczna.Tak mnie to zastanawia ponieważ zauważyłem zestawy do innych aut gdzie dochodzą te koła pasowe.Być może zbędne..
A to już wiem:).Hmm można się sprzeczać ich żywotność też nie jest wieczna.Tak mnie to zastanawia ponieważ zauważyłem zestawy do innych aut gdzie dochodzą te koła pasowe.Być może zbędne..
ale kola pasowe to nie to samo co kola zebate
Edytowałem swój wcześniejszy post, ale powtórzę jeszcze - kółka zębate wymienia się chyba tylko przy łańcuchu rozrządu. Pasek tak nie wyciera.
BTW - dobrze by było wymienić jeszcze uszczelniacze wszystkie.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 19:35
marcinmarcin napisał/a:
BoloSr napisał/a:
Jarek3 napisał/a:
A to już wiem:).Hmm można się sprzeczać ich żywotność też nie jest wieczna.Tak mnie to zastanawia ponieważ zauważyłem zestawy do innych aut gdzie dochodzą te koła pasowe.Być może zbędne..
ale kola pasowe to nie to samo co kola zebate
Edytowałem swój wcześniejszy post, ale powtórzę jeszcze - kółka zębate wymienia się chyba tylko przy łańcuchu rozrządu. Pasek tak nie wyciera.
BTW - dobrze by było wymienić jeszcze uszczelniacze wszystkie.
Jakie kola?? Kola przezyja caly samochod Uszczelniacze walkow to podstawa. Moznaby sie jeszcze pokusic o uszczelniacz walu korbowego. Polecam tez sprawdzic dokrecenie malego kolka rozrzadu na wale. W K serii czasem sie ta sruba luzuje i potem robi sie nieciekawie. Po jej odkreceniu nalezy ja pozniej dopakowac momentem 205Nm z tego co pamietam.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 19:48
marcinmarcin napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a uszczelniacze poco ?
Bo jak je szlag trafi to olej cieknie po pasku (paskach) rozrządu, a z ich żywotnością różnie bywa. Więc lepiej wymienić dla świętego spokoju od razu.
no to bedzie moje pierwsze auto w ktorym takie cos trza robic przy rozrzadzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum