Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam, czy ciezko bedzie mi wyjac stary sworzen i wlozyc nowy ? Wiem ze w starym musze rozwiercic nity, ale czy pozniej uda mi sie jakos bez wiekszych problemow wsadzic nowy sworzen?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 00:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 24, 2008 19:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W zestawie z nowym sworzniem powinienes dostac sruby, ktorymi skrecasz zamiast nitow.
Ja tez musze je wymienic, ale to dopiero jak bede w Polsce. Nie jestem pewien ale chyba trzeba "depressurise hydragas suspension"
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
Ano trzeba
Sworznie TRW ok 80zł. Kompletny wahacz ze sworzniem i tulejami u Tomiego 150zł. Nie wiem czy jest sens sie bawić w wymianę jak można cały wahacz przerzucić.
To jest wlasnie zamiennik firmy TRW, ktory przykrecasz zamiast nitowanego oryginalu.
Nie wiem jak w MGF ale w R100 TRW było monotowane na pierwszy montaż
Sworznie, końcówki drążków, drążki kierownicze, górne sworznie, sworznie prowadzące - wszystko w oryginale TRW BTW moim zdaniem jedna z lepszych firm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum