Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Padnięty akumulator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Padnięty akumulator
Autor Wiadomość
potrolu 




Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 56
Skąd: Międzyrzec Podlaski



Wysłany: Sob Cze 09, 2007 16:33   [R75] Padnięty akumulator
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam wszystkich
piszę po raz pierwszy ponieważ mam problem z akumulatorem rozładował się bez powodu,postawiłem auto jak zawsze w garażu i z rana nic nieodpalił,podłączyłem pod prostownik auto odpaliło ale po jakimś czsie to samo ,zaobserwowałem iż coś mi buczy w bagażniku i nie chce się wyłączyć co to jest ?? i jak to wyłączyć
z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam

Brt: retusz tematu.
_________________
PoTrolu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 15:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 09, 2007 16:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Cze 09, 2007 17:02   

potrolu napisał/a:
zaobserwowałem iż coś mi buczy w bagażniku i nie chce się wyłączyć co to jest ?? i jak to wyłączyć

spróbuj dokładniej namierzyć źródło tego buczenia ...
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sob Cze 09, 2007 20:31   

potrolu napisał/a:
coś mi buczy w bagażniku
W bagażniku? Tam to jest tylko elektronika TV, audio i GPS. Musisz dokładniej "osłuchać".

potrolu napisał/a:
jak to wyłączyć
Najgłupsza i jednocześnie najprostsza metoda to ... wyjmowanie po kolei bezpieczników i nasłuchiwanie kiedy przestanie buczeć. Potem tylko trzeba sprawdzić od czego to był bezpiecznik i wiemy w czym jest problem :smile: .

Pozdrawiam!
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Cze 09, 2007 21:26   

Marian_K napisał/a:
Najgłupsza i jednocześnie najprostsza metoda to ... wyjmowanie po kolei bezpieczników i nasłuchiwanie kiedy przestanie buczeć. Potem tylko trzeba sprawdzić od czego to był bezpiecznik i wiemy w czym jest problem .


Warto jeszcze wpiąć sobie amperomierz pomiędzy plus akumulatora a plus samochodu i wtedy będzie pięknie widać jaki masz pobór prądu i po wyjęciu którego bezpiecznika spadnie.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Doleslaw 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 120
Skąd: Zgierz/Łódź



Wysłany: Sob Cze 09, 2007 22:20   

Marian_K napisał/a:
Tam to jest tylko elektronika TV, audio i GPS

A także sterownik czujników parkowania i silniczek zamykający wlew paliwa... No tak, trzeba dokładniej określić miejsce buczenia. :lol: A może to raczej pod tylnym siedzeniem w okolicach zbiornika paliwa?
_________________
Był R75 2.0 V6 Atlantic Blue
 
 
potrolu 




Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 56
Skąd: Międzyrzec Podlaski



Wysłany: Nie Cze 10, 2007 10:50   

hmm
to jest w miejscu koła zapasowego tylko nie wiem jak to wyłączyć ewentualnie co zrobić aby to cały czas nie buczało
_________________
PoTrolu
 
 
 
frycus1 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 91
Skąd: Góra Kalwaria



Wysłany: Nie Cze 10, 2007 15:29   

W miejscu koła?? Hmmm... Mi jak się tak działo z akumulatorem, toznajomy przyszedł z amperomierzem i znaleźlismy przyczynę. Było przebicie w jednym miejscu i strasznie pobierało prąd. Ale teraz jest OK.. ;)
 
 
 
potrolu 




Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 56
Skąd: Międzyrzec Podlaski



Wysłany: Wto Cze 12, 2007 20:22   

Dziwna sprawa po dwukrotnym naładowaniu akumulatora wszystko wróciło do normy tzn urządzenie od TV i Navi zaczeło się wyłączać tak jak było wcześniej po zamknięciu drzwi po kilku minutach się wyłącza , w związku z tym czy to mogło być spowodowane starym akumulatorem jak się doczytałem jest z połowy 2004 roku . Co wy na to ??
_________________
PoTrolu
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Cze 12, 2007 22:04   

czy samochód był po wypadku, i jakiej firmy jest bateria?
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
potrolu 




Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 56
Skąd: Międzyrzec Podlaski



Wysłany: Sro Cze 13, 2007 09:54   

Nie wiem jakiej firmy jest akumulator tam jest tylko naklejka z datą produkcji , auto sprowadzone z Belgii jako "nie bite" było całe i przyjechałem tym na kołach
_________________
PoTrolu
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 14:49   

Odświeżam, odkopuje i w ogóle...

Mam taką samą sytuację jakpotrolu tj. przychodze dziś do R, odśnieżam go, siadam chcę palić i jest tylko cykanie :/ Rozładował sie aku :( Prawdopodobnie dlatego że wczoraj stał a w sobote wieczorem jeździłem ale tylko jakieś 4km i pewnie nie zdążył się naładować :( Tak czy owak zastanawiam sie nad kupnem nowego LEPSZEGO akumulatora. Problem jest w tym że nie wiem jaki parametr aku ma być wiekszy. Domyślam sie że nie 12V ;) Mógłby mi ktoś doradzić :smile: Dodam że chciałbym czasami z rana włączyć webasto (rok temu tym sposobem go rozładowałem) no i tu w Krk jeżdzę raczej symboliczne odcinki 2-3 razy w tygodniu.

Dzieki z góry za porady :grin:
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 14:57   

weź najwiekszy jaki Ci się zmieści :] zwykle te "lepsze" mają troche większą pojemność/prąd rozruchowy przy takich samych wymiarach. Przy krótkich odcinkach aku po prostu ma za mało czasu, żeby się doładować (to nie jest problem z wydajnością instalacji, bo ta da sobie spokojnie radę). Standardowo w takich przypadkach proponuję sprawdzić pobór prądu na postoju czyli: powyłączać i pozamykać auto tak jak normalnie na noc, poczekać 1 - 2 minuty (jakies uzbrajanie alarmu itp.)i wtedy pomiar będzie prawidłowy.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 15:02   

aha, czyli mam szukać aku o wiekszej pojemności/prądzie rozruchowym :) dziekiBrt !! Co do poboru na postoju to raczej odpada. Nie raz nie dwa paliłem go po wiekszych przestojach a jeszcze pare dni temu włączałem webasto z rana na 15min. ale było około +6 st.C i trochę dalej jeżdziłem niż w sobotę :wink: To wieczorem jak pójdę uzyczyć prądów od sąsiada sprawdzę co to mam za akumulator :)
 
 
 
ENU 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 228
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 22:41   

3-4 lata dla aku to max zywota,i niewiele tu sie zrobi.Tez to zliczylem,aku chodził slicznie a padł w ciągu 1 dnia i to na amen ,chciał nie chiał trzeba było wywalin 450 na nowy
_________________
Rover 75 2.0i
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 23:36   

zgadza sie tylko że mój jest z kwitnia tamtego roku więc jeszcze powinien dychać.

Czy ktoś w użytkowników CDT potwierdzi czy mój aku jest odpowiedni ?? Oznaczenie 70Ah 600A.

[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 00:04 ]
czy te tutaj mogą być ??

http://moto.allegro.pl/it...a_warszawa.html
http://moto.allegro.pl/it...ownia_w_wa.html
http://moto.allegro.pl/it...760_krakow.html

Tak w ogóle w dobrych szukam jeśli chodzi o wymiary ?? No i który lepszy ??
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 25, 2008 09:38   

Dam-Kam napisał/a:
Oznaczenie 70Ah 600A.
Powinien na luzie dać sobie radę moim zdaniem :roll: Ja bym jednak sprawdził czemu się rozładował, bo to trochę podejrzane mi się wydaje :hm: Ale niech ktoś z R75 to potwierdzi.. ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 25, 2008 10:23   

no ja jestem niemal praktycznie pewny że dlatego że w sobote nie zdążył się naładować a całą niedziele stał na mrozie. Wczoraj go odpaliłem i trochę pojeździłem, zobaczę co dziś się bedzie działo :)
A co Brt sadzisz o tamtych akumulatorach z allegro ??
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 25, 2008 10:26   

dobre opinie słyszałem o centrze i varcie. Sam korzystam z varty tylko zwykłej a nie silver i jak narazie jest ok (4 zima teraz będzie).
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 25, 2008 10:52   

no a ja mam bosha i sie zraziłem :/ Ale jak coś to się skuszę na vartę :)
 
 
 
ENU 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 228
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Lis 25, 2008 23:36   

Centra Futura i dają 3 lata gwarancji
_________________
Rover 75 2.0i
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]padniety rozrzad
dafit Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Cze 03, 2012 23:22
dafit
Brak nowych postów [R75] CDT - Padnięty wysprzęgnik [POMOCY] !!
dzierad89 Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Lis 04, 2013 15:34
dzierad89
Brak nowych postów [r75]Dziwne zgrzyty - padnięty rozrusznik?
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 55 Pon Wrz 08, 2014 20:01
sebol11
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Akumulator do 1.8
bartoszsz Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Paź 16, 2012 11:47
apples
Brak nowych postów [MG ZT] Akumulator
batix Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Sie 21, 2011 14:37
pajda



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink