Stałem się właścicielem takowego rowerka i w związku z tym mam jedno pytanko. Co jaki przebieg wymienia się rozrząd w nim?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 21:15 ]
Bardzo przeprszam przegapiłem w technicznym FAQ. (Co 150tys bądź 6lat).
TEMAT DO USUNIĘCIA.
takie dane raczej trzeba traktowac z pewnym dystansem, odpowiednia norma przy normalej eksploatacji to 100-ka. przy czym jak kupiłeś autko to sprawdz najlepiej jego stan, jak widze 03 r czyli troszke juz ma, jezeli nie jestes pewien to wymien, na rozrzadzie i np olejach nie warto oszczedzac...
I nie zapomni wymienic napinacza hydraulicznego bo jak ktos jeszcze olej zmienial co 24tys jak fabryka podaje to ladny syf jest w srodku.Chyba ze masz ksiazke oryginalna (czyt.prawdziwa) i autko ma malo przejechane.Czesto ludzie pomijaja napinacz a jak walnie to po silniku
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
tyle powinien kosztować po za tym obecnie sporo elementów do R75 i ZT jest z CH, wachacze, amortyzatory, poduszki silnika nie mówiąc o tych "firmowych", które też tam są robione
Blazej_R, w łódzkim musiałbyś zapytać kolegę Micros gdzie serwisuje swojego pieszczocha
W kujawsko-pomorskim - nie mam bladego pojęcia, kto jest tam godny polecenia. W mazowieckim masz największy wybór:
adi-czesci - Duchowizna 22, Zakroczym
Garage91 - ul. Warszawska 91, Lubiczów
BCP - ul. Listonoszy 34, Warszawa
British Cars - ul. Pozańska 21, Mory k/Warszawy
i jeszcze adasco, Ciechanów
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum