Wysłany: Pią Cze 20, 2008 10:49 [R600] Centralny zamek
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1998
Witam - kupiłem wreszcie tego R600 i mam taki mix:
Oba piloty (oryginał VALEO) mają nówki baterie, po wciśnięciu migają na nich diody (zielona-open/czerwona-closed), a więc wszystko OK - ALE centralny nie reaguje, pomimo, że z kluczyka wszystko działa. Po wymianie baterii zsynchronizowałem piloty poprzez 4-krotne wciśnięcie "zamknij" przy drzwiach otwartych z kluczyka (zgodnie z instrukcją obsł.). Nadal nic... 2 skrzynki z bezpiecznikami sprawdziłem - OK. Oba piloty raczej nie padły - to coś z autem - miał ktoś coś podobnego? co tu nie gra?
P.S. Auto to R600 2.3GSI automat `98 KINVERSAND, ma LPG[/b]
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 15:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 20, 2008 10:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Heh... Tu nie pomogę, bo mam staty model alarmu - na podczerwień, a ty już chyba masz radiowy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Mayson, jeżeli z kluczyka auto sie uzbraja to równiez powinno z pilota, sprawdź na wszelki wypadek krancówki przy drzewiach, w zamku przednij maski oraz tylnej klapy, zablokuj kierownicę i dopiero zamknij auto pilotem... Synchronizacja nic tutaj nie da bo służy ona do serii 200/400
Mayson, jeżeli z kluczyka auto sie uzbraja to równiez powinno z pilota
No właśnie... powinno...
NEOSSS napisał/a:
sprawdź na wszelki wypadek krancówki przy drzewiach, w zamku przednij maski oraz tylnej klapy
Wszystko OK, z tym, że w masce nie ma żadnych czujników zamykania
NEOSSS napisał/a:
Synchronizacja nic tutaj nie da bo służy ona do serii 200/400
W mojej oryginalnej instrukcji obsługi do R600 jest napisane, że należy pilota zsynchronizować
Co do mojego alarmu - faktycznie jest radiowy. Ma ktoś inne propozycje, co to może być lub jak to rozwiązać? Nie chciałbym jechać do mechanika nie sprawdziwszy wszystkich ewentualności...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Mayson, w zamku przedniej maski jest czujnik zamykania, czarna prostokatna kostka idzie od niej kabelek z szara wtyczka... Czy po przekreceniu kluczykiem w zamku kierowcy, kierunki migaja 3 razy? Czy blokujesz kierownice?
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Cze 20, 2008 15:09
1. Czy jesteś pewien, że piloty działały - są na pewno od tego samochodu?
2. Z niedziałającymi pilotami radiowymi może być związana usterka odbiornika pilotów - przynajmniej w R75 jest taki odbiornik, w 600-tce nie wiem.
U mnie po wymianie odbiornika i synchronizacji obydwa piloty odżyły. Mój odbiornik wilgoć zniszczyła.
Jeżeli jesteś pewien, że masz właściwe piloty, to spróbuj się dostać do odbiornika i posprawdzaj podłączenia i jak wygląda. Może ktoś z 600-tki pomoże gdzie to się znajduje.
Gdyby krańcówki w zamkach to z zamykaniem kluczykiem też chyba byłyby kłopoty?
Mayson, w zamku przedniej maski jest czujnik zamykania, czarna prostokatna kostka idzie od niej kabelek z szara wtyczka
Ooo, faktycznie jest... ale jak sprawdzić czy działa? Wśród kontrolek przy zegarach nie ma takiej od maski.
NEOSSS napisał/a:
Czy po przekreceniu kluczykiem w zamku kierowcy, kierunki migaja 3 razy? Czy blokujesz kierownice?
Kierownicę blokuję, natomiast kręcąc kluczykiem w zamku kierowcy uzbraja się TYLKO centralny - alarm nie.
henryk_w napisał/a:
1. Czy jesteś pewien, że piloty działały - są na pewno od tego samochodu?
Jestem pewien, wiem że działały.
henryk_w napisał/a:
2. Z niedziałającymi pilotami radiowymi może być związana usterka odbiornika pilotów
No właśnie tego się obawiam...
Czy ma ktoś manuala w PDF do R600 po faceliftingu z 1997 roku? Mógłby mi ten ktoś wysłać go na maila? Najlepiej po polsku (choć niekoniecznie). A może manual do HONDY ACCORD `98 pasowałby? Czy on dotyczy także wersji Rovera 2.3?
Wiem, wiem, wiele pytań, ale muszę wszystko wyeliminować, a Wy na forum wiecie wszystko
Dziękuję za odpowiedzi!
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Ostatnio zmieniony przez Mayson Sob Sty 31, 2009 15:13, w całości zmieniany 1 raz
http://hondaaccord.strefa.pl - tam znajdziesz manuale nawet po Polsku, poczytaj, to się dowiesz, czy pasuje, ale może być problem, bo po liftingu w '96 Accord i R600 trochę się rozjechały - w Accord'zie zaczęto montaż H22, a nie H23A3, ale może alarm był nadal podobny.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Mayson, przekręc kluczyk na zapłon w stacyjce i pozamykaj wszystkie drzwi, kolejno podchodz do drzwi i otwieraj je i zamyakj sprawdzajac czy zapala sie kontrolka na desce i gasnie, to samo dotyczy sie klapy a co do maski musisz odpiac kostke, przeczyscic ja, poruszac stycznikiem przy przedniej masce, umyj go ze smaru, przeczyscic rozpuszczalnikiem i powinnien zadzialas...
W niektórych krajach wersję Si LUX nazywano GSi - np. w Niemczech.
Zresztą mój w Polsce na fakturze chyba też miał GSi.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
NEOSSS - sprawdziłem wszystko i czujniki są OK - pozostaje właśnie ten pod maską - jutro postaram się go zrobić. Rozumiem, że jeśli to nie on, tzn, że odbiornik alarmu padł? ... Ponawiam pytanio-prośbę o manuala do R600 `98, bo nawet nie wiem gdzie szukać tego odbiornika (na hondaaccord.strefa na ma nawet manuala do accorda `98).
maciej - zgadza się, ja też wszędzie w papierach mam "GSI". BTW - na fakturze zakupu z 1998r. widnieje cena 120000zł Ale furę se kupiłem
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
centralka alarmu jest w bagażniku po prawej stronie pod tapicerką...
OK, a tu chodzi o alarm czy o centralny zamek? Centralny zamek ma swój odbiornik? Jeśli tak, to gdzie? Czy z tyłu po prawej stronie w bagażniku przy lampach czy przy kanapie; u dołu czy u góry? Właśnie po to jest mi potrzebny manual...
Wiem, jestem tam klubowiczem i znam te strony i nie ma tam manuala do R600 2.3 `98 - nawet nie ma do Accorda CC7 po `96... Jeśli macie tu w klubie manuala i jeśli zostanę klubowiczem, to czy mogę liczyć na udostępnienie go? Czy takie coś w PDF nie istnieje
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Mayson, w bagażniku po prawej stronie z tyłu przy samej lampie jest puszka plastikowa przykręcona na dwie śruby 10 oraz gwiazdke, podpiętę są tam dwie wtyczki to jest główna centralka alarmu, znajduje się tam odbiornik pilota itp...
Jeżeli pilot Ci w ogóle nie działa nie reaguje na zamykanie/otwieranie i nie uzbraja alarmu chociaż są wsadzone nowe baterie to centralka z pilotem do wymiany... Jeśli reaguje na zamykanie/otwieranie a alarm się nie uzbraja wina leży w którymś styczniku bądź krańcówce lub może nie zablokowanej kierownicy...
steryd - już to przeglądałem - dzięki piter - rave juz ciągnę
neosss - jeszcze sprawdzę koniecznie ten czujnik pod maską, wtedy będzie sprawa jaśniejsza - póki co auto ma robiony profilaktycznie rozrząd/płyny/filtry/paski i wieczorem dopiero go odbiore.
Dzięki za pomoc!
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Podłącze się do tematu gdyż mam identyczny problem tylko z pilotem na podczerwień. Z kluczyka centralny działa jak powinien natomiast z pilota zero reakcji . Baterie wymieniłem na nowe i nic. Byłem u elektryka i on stwierdził że trzeba by było wymieniać "wszystko" i koszt tego wyniósł by ok. 350zł.
A u mnie sprawa stoi tak, że czujnik pod maską jest OK, alarm RAZ jakimś cudem też sie uaktywnił (diody przy szybach zaczęły migać) ale na tym koniec. ArturT polecił mi warsztat od alarmów i niedługo do nich podskoczę - niech stwierdzą czy trzeba wymieniać wszystko, czy to jakaś pierdoła... Jeśli wszystko będzie do wymiany (odbiornik + pilot) to drogo będzie raczej...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum