mam roverka 200 z silnikiem turbo diesla 2.0!objawem mojej usterki jest to ze jak postoi przez noc lub pół dnia to musze go długo kręcić a jak już zapali to przez jakies 10-30sekund chodzi tak jak by był zapowietrzony!!dodam ze mam nowe swiece żarowe,i dopatrzyłem sie dziwnego zaworka zwrotnego zamontowanego przed filtrem paliwa i podejrzewam ze jest on zamontowany(domontowany) poza murami fabryki??!!co wy na to???
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 20, 2008 20:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
spróbuj go usunąć, ale on powinien raczej pomagać niż przeszkadzać. Sprawdź szczelnosc układu paliwowego, i może spróbuj napompować paliwa przed odpaleniem gruszką przed filtrem paliwa.
Ciekawe co to za zawór, zrób może zdjęcie tego Ja taki objaw znam tylko po wymianie filtra paliwa. Sprawdź przewody paliwa czy gdzieś coś nie cieknie lub wymień filtr paliwa. i tak jak brt pisał
A może świecie żarowe są gdzieś źle dokręcone i powietrze się dostaje.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55 swiece sa dobrze dokręcone bo z początku winiłem je za te dolegliwosci ale wymieniłem(niepotrzebnie)3sztuki bo tej za pompa nie dalem rady wyciągnąć i dalej to samo,a wktórym miejscu powinna byc ta gruszka i jak ona wyglada???bo nic takiego tam nie zauważyłem??
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Paź 20, 2008 22:20
Flinkston86, odpowietrz filtr paliwa, sprawdź czy ten zaworek zwrotny jest szczelny i czy dobrze działa (ktoś pewnie zdemontował padniętą gruszkę - pompkę ręczną i włożył ten zaworek zamiast niej) oraz sprawdź czy odpowietrzenie w korku wlewu paliwa nie jest zabrudzone.
wlasnie w tym miejscu jest jest zaworek a gruszki nie posiadam!!a moge zastosowac pompkę od lublina ona jest razem z filtrem przykręcanym od spodu o podobnej wielkości???a jak odpowietrzyć filtr jak nie ma pompki??
Flinkston86, zrobisz dobrze jak zalozysz filtr od Lublina lub Escorta z pompka przy filtrze, wtedy luzujesz srube i pompka odpowietrzasz uklad. Sprawdz takze korek wlewu paliwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum