Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam!Mam pytanie odnośnie zapalania mojego Landka.Otóż jesli jeżdże codziennie to auto zapala ładnie na tkz.styk za pierwszym razem zarówno jak jest i zimny i ciepły,natomiast jesli postoi caly dzien lub 2dni na polu,w garazu to kręci normalnie ale załapie dopiero za 4,5 razem..Co może być tego przyczyna?Akumulator jest nowy (ok 4miesiecy),świece żarowe sprawdzane w maju,tego roku(były ok)..czy wina moze byc zanikający prąd(brak jakiejs masy,pobór prądu przez centr+alarm,spięcie) czy moze jednak jakaś świeca padła,albo filtr paliwa(tez wymieniany w maju)a moze syf w baku,lub paliwo nie dochodzi?(pompka,filtr)?czy miał ktos z takim przypadkiem we Freelanderze do czynienia?pzdr i czekam na posty.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 19:04, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 22, 2008 12:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Paź 22, 2008 13:17
Spróbuj przed odpaleniem (po długim postoju) podpompować paliwo pompką ręczną. Jeżeli zaskoczy od razu to sprawdź szczelność gruszki (pompki ręcznej), odpowietrzenie korka wlewu paliwa i cybanty na połączeniach w układzie paliwowym. Możesz też profilaktycznie odpowietrzyć filtr paliwa. Być może paliwo cofa się do zbiornika i stąd problemy z zapaleniem po dłuższym postoju.
przyczyną moze być równiez czujnik wałka rozrządu lub czujnik na wale.
jesli bedzie sie to pojawiac coraz czesciej oraz zacznie odpalac nie za 4-5 razem a za 7-8 a potem prawie wcale to stawialbym własnie na ktoryś z tych bądź oba te czujniki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum